www.kartonvoordeel.nl 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kopers krijgen de kans om bij het afhalen van de Kartonvoordeel-bestellingen per €25.- 1 gratis lot te trekken en maken daarbij kans op nog eens €100.- vuurwerk.

Deze €100.- pakketten zijn door ons samengesteld uit restanten die wij niet meer los willen verkopen. (te kleine hoeveelheid - te veel werk)

Er worden er 10 verloot onder de bestellers.
Bij bestellingen na 1 december wordt €50.- besteding per lot aangehouden.

Laatst bewerkt:
Niet vergeten dat de ophaaldag voor kartonnen op 30 december is he en dat ik dan jarig ben :D:D

Maar even over je bericht Frits, er staat dat je bij 25 euro een lot kan trekken ? Bedoel je toevallig niet dat je per € 25,00 kartonbestelling 1 lot krijt, dus al je voor € 350,00 hebt besteld je dus in totaal 14 loten krijgt waarmee je dus meespeelt om de prijzen ??

Niet vergeten dat de ophaaldag voor kartonnen op 30 december is he en dat ik dan jarig ben :D:D

Maar even over je bericht Frits, er staat dat je bij 25 euro een lot kan trekken ? Bedoel je toevallig niet dat je per € 25,00 kartonbestelling 1 lot krijt, dus al je voor € 350,00 hebt besteld je dus in totaal 14 loten krijgt waarmee je dus meespeelt om de prijzen ??

Ja Torrr, per bestede €25.- krijg je het recht om 1 lot te trekken.
Dus jij mag veel loten trekken.
De kans bestaat dus dat jij alle prijzen eruit trekt, dus €1000.- extra vuurwerk.
Dat zou vervelend voor je zijn, moet je nog langer buiten staan:)
Er komen niet meer loten in de pot als dat er gekocht is gedeeld door respectievelijk €25.- en €50.-
Dus als er bij de laatste afhaler nog prijzen in de pot zitten krijgt hij deze automatisch.

De kans bestaat dus dat jij alle prijzen eruit trekt, dus €1000.- extra vuurwerk.
Dat zou vervelend voor je zijn, moet je nog langer buiten staan:)

Dat zou zeker vervelend zijn :p, maar ik zou het ook heel mooi en fijn vinden als er toch zeker vele andere prijswinnaars zijn en niet alles naar een en dezelfde persoon gaat.
Wel weer een leuk gebaar van de Rijswijkse vuurwerkhal om deze loterij er in te gooien !!

Dus als er bij de laatste afhaler nog prijzen in de pot zitten krijgt hij deze automatisch.

Haha, dus dat wordt vechten bij de ingang om als laatste binnen te komen

Ik heb inmiddels al 3 kartons besteld en ik moet zeggen wat een TOP actie!!
nou zit ik en ik denk velen met mij met een brandende vraag. Komt de silver salute van wolff ook als karton op kartonvoordeel??

Ik heb inmiddels al 3 kartons besteld en ik moet zeggen wat een TOP actie!!
nou zit ik en ik denk velen met mij met een brandende vraag. Komt de silver salute van wolff ook als karton op kartonvoordeel??

Ga hier maar niet vanuit. Zover ik het heb begrepen, is kartonvoordeel in leven geroepen puur om oude voorraad kwijt te raken die niet meer in de reguliere verkoop is.

Correct me if i'm wrong.

Ga hier maar niet vanuit. Zover ik het heb begrepen, is kartonvoordeel in leven geroepen puur om oude voorraad kwijt te raken die niet meer in de reguliere verkoop is.

Correct me if i'm wrong.

Oke het zou natuurlijk super zijn als deze ook nog in karton te krijgen zal zijn. Ik hoorde van een doorgaans (zeer) betrouwbare bron dat ze er nog wel aan komen en aangezien Frits aka Mr Vuurwerkhal actief is op dit forum dacht ik; toch maar eens navragen.

Oke het zou natuurlijk super zijn als deze ook nog in karton te krijgen zal zijn. Ik hoorde van een doorgaans (zeer) betrouwbare bron dat ze er nog wel aan komen en aangezien Frits aka Mr Vuurwerkhal actief is op dit forum dacht ik; toch maar eens navragen.

Ik verkoop al jaren kartons voor schappelijke prijzen maar daar is, omdat het niet via de normale webwinkel gaat, altijd veel werk aan.

Nu kan ik dat via kartonvoordeel doen maar om alles in goede banen te leiden is het afhalen beperkt tot slechts 2 uurtjes op de 30e.
Misschien wordt dit verruimd naar de 29 s'avonds voor de folder artikelen.

Dit jaar komen er ook nog andere artikelen bij die vaak in aantallen gekocht worden. De kortingen op deze artikelen zijn echter niet zo hoog als op de opruim artikelen maar zeker de moeite waard.

Het zijn uitsluitend artikelen die in onze folder staan (allleen het beste :)) en geen artikelen die wij niet in het assortiment hebben.
Nog even geduld graag.

Laatst bewerkt:
Ik verkoop al jaren kartons voor schappelijke prijzen maar daar is, omdat het niet via de normale webwinkel gaat, altijd veel werk aan.

Nu kan ik dat via kartonvoordeel doen maar om alles in goede banen te leiden is het afhalen beperkt tot slechts 2 uurtjes op de 30e.
Misschien wordt dit verruimd naar de 29 s'avonds voor de folder artikelen.

Dit jaar komen er ook nog andere artikelen bij die vaak in aantallen gekocht worden. De kortingen op deze artikelen zijn echter niet zo hoog als op de opruim artikelen maar zeker de moeite waard.

Het zijn uitsluitend artikelen die in onze folder staan (allleen het beste :)) en geen artikelen die wij niet verkopen maar die jij toevallig wilt hebben.
Nog even geduld graag.

Het zou indd een hele rare situatie worden als iederee
Ging zeggen wat hij toevallig wilde hebben. Dit was ook totaal niet de insteek van mijn vraag.
Ik wilde slechts weten of wat ik gehoord had juist was. Ik Ha echt niet eisen lopen stellen via een forum aan een winkel waar ik al jaren vuurwerk koop.

Bedankt voor je reactie en ik wacht gewoon rustig af!

Verdorie wil ik nu juist mijn 1000 euro gaan besteden ligt hij eruit, kijk wel even verder.

Site doet het hier weer prima! Succes met het besteden, kartonvoordeel lijkt me een prima site als je een 1000 euro budget hebt ^^

Edit: Kan helaas niet op de verkoop pagina's komen, ligt er gedeeltelijk toch uit :/

Kan ook niet op alle pagina's komen

Kan ook niet op alle pagina's komen

Site doet het hier weer prima! Succes met het besteden, kartonvoordeel lijkt me een prima site als je een 1000 euro budget hebt ^^

Edit: Kan helaas niet op de verkoop pagina's komen, ligt er gedeeltelijk toch uit :/

Ik heb het zelfde, maar volgens mij moet je iets van inloggen. Want als ik ergens op klik dan zegt die dat de door mij aangeklikte pagina niet kan weergeven omdat ik niet ingelogd ben. Dan staat er zo'n inlog scherm, maar hoe kan je inloggen als je je niet kan aanmelden?!
Maargoed de site zal het wel doen als ik ga bestellen (hoop ik)

Ik heb het zelfde, maar volgens mij moet je iets van inloggen. Want als ik ergens op klik dan zegt die dat de door mij aangeklikte pagina niet kan weergeven omdat ik niet ingelogd ben. Dan staat er zo'n inlog scherm, maar hoe kan je inloggen als je je niet kan aanmelden?!
Maargoed de site zal het wel doen als ik ga bestellen (hoop ik)

Er staat boven: beheerder login.

Dus ik denk dat we nog ff moeten wachten:wink:

Bedankt voor de tip heren.

Ik heb zojuist gehoord, er wordt gewerkt achter de schermen.
Vraag mij niet hoe en waarom, geen idee maar het komt in orde.

En passen jullie dan op dat jullie niet de hele webwinkel leeg kopen met die bedragen. :)

Jammer.
Wilde net nog ff paar kartons kopen.
Is het uitverkocht.. (had weinig tijd deze week :( )

Fritsie komt er nog meer? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan