www.kartonvoordeel.nl 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer 2 artikelen in de webwinkel erbij. Dit keer zonder foto.

Om het even makkelijker te maken :)

http://www.kartonvoordeel.nl/shop/product/3043/2286/1/PALM%20ASSORTIMENT%206%20PALM%20CAKES.html
WECO 1530 - 6 verschillende palmcakes 12 in een karton, filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.kartonvoordeel.nl/shop/product/3043/2285/2/KAMURO%20FINALE%2042%20SCHOTS%20500%20GRAM.html
CAF5023 - KAMURO FINALE 42 SCHOTS 500 GRAM, filmpje:
http://vimeo.com/17518854

Geweldige site!
Al een paar kartons gekocht.

Maar net als iemand anders al vroeg:
Word er niet gecontroleerd door de Politie nu zeker met de tijd van 20-22 uur hoeven de politie agenten maar 2 uur te staan met 10 man en 100 vuurwerkopers zijn de l*l.

Groetjes Dracow

Als wij nu al wisten waar en wanneer de politie zou gaan controleren, wordt het ons wel heel erg makkelijk gemaakt. Het is niet te zeggen of en wanneer de politie een controle op kilogrammen houdt. Maar geloof me: Frits is dan nog zuurder dan de consument. Frits krijgt de boete namelijk, en de consument kan alleen fluiten naar zijn vuurwerk. Frits zal er dus alles aan doen om een controle te voorkomen.

zorg dus in ieder geval dat je met genoeg mensen komt om te halen.
En als de politie staat te controleren zorg dat je de auto niet voor hun neus inlaat.
loop met je zakkie van 10 kg weg en doe ff blokkie om;-) en laat de auto dan daar in.
Overigens zie ik dat er ook een boete voor de klant is, namelijk 360 euro.
bron: http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/?boete_tree=3241,3238,3232,3113#keuzes
greetzz

edit: zoals hieronder aangegeven is deze informatie niet juist voor binnen de toegestane periode

Laatst bewerkt:
Dat is niet juist. Je quote de boete van "buiten toegestane periode". Aangezien wij vuurwerk ophalen binnen de toegestane periode, geldt die boete niet.

Is het hier de bedoel ook dingen over het forum te vragen mbt filmpjes van een product die ik niet kan vinden op Youtube?
bijv: Imagine JW128 nergens te vinden

sorry als dit niet toegestaan is.

In dit topic hebben we het over kartonvoordeel.nl en de winkel Rijswijkse Vuurwerkhal die daarbij hoort. Het is niet de bedoeling hier specifieke dingen te vragen van producten.
HIER is het topic van de JW128.

Dat is niet juist. Je quote de boete van "buiten toegestane periode". Aangezien wij vuurwerk ophalen binnen de toegestane periode, geldt die boete niet.

Dank je voor het helder maken.
Maar ben wel benieuwd waar we de informatie vandaan halen voor binnen de toegestane periode. Ik ben wel erg nieuwsgierig, puur belangstelling.
greetzz

In dit topic hebben we het over kartonvoordeel.nl en de winkel Rijswijkse Vuurwerkhal die daarbij hoort. Het is niet de bedoeling hier specifieke dingen te vragen van producten.

Dankje DarkSoul

Jammer dat er bij jou link naar die topic ook geen filmpje staat.
Maar ik zal er dus de volgende keer om denken.
Sorry

Dank je voor het helder maken.
Maar ben wel benieuwd waar we de informatie vandaan halen voor binnen de toegestane periode. Ik ben wel erg nieuwsgierig, puur belangstelling.
greetzz

Pff...moeten dat soort dingen in dit topic? We raken verder en verder off-topic...

Toe te passen artikelen:
Per levering mag niet meer dan 10 kg consumentenvuurwerk ter beschikking worden gesteld (art. 2.3.3).
Meer dan 10 kg vuurwerk buiten een legale inrichting voor de opslag of overslag van vuurwerk voorhanden hebben (1.2.4 Vb).
Meer dan 10 kg consumentenvuurwerk ter beschikking stellen aan een particulier (2.3.3 Vb).

Actiepunten:
Opslag 10 tot en met 25 kg toegestaan vuurwerk: overleg met het OM over inbeslagneming. Het OM beslist of aangenomen moet worden dat het vuurwerk voor de handel is bestemd.
• Opslag meer dan 25 kg toegestaan consumentenvuurwerk zonder vergunning: inbeslagneming van het aangetroffen vuurwerk.
2.3.3 Vb: > 10 kg consumentenvuurwerk ter beschikking stellen aan
particulier
Door: Regulier verkooppunt
Omdat: Voorkomen dat te veel vuurwerk tegelijk verkocht wordt en dus voorhanden is
Controle door: B&W/GS
Actie: Intrekken verkoopvergunning bij recidive
Actie: PV opmaken
• Feitcode M 176a: als particulier vuurwerk voorhanden hebben anders dan in een inrichting als bedoeld in art. 1.1.4, 2.2.1, 2.2.2 of 3.2.1 van het Vuurwerkbesluit, t/m 10kg (buiten de ingevolge 2.3.2 en 2.3.6 Vb
toegestane periode)
• Feitcode M 176b: idem, 11 t/m 50 kg
• Feitcode M 176c: idem, 51 t/m 100 kg
• Feitcode M 176d: idem, meer dan 100 kg
De hoogte van het bijbehorende transactiebedrag is te vinden in de Richtlijn voor Strafvordering Bestuurlijke Transactie Milieudelicten

Richtlijn voor Strafvordering Bestuurlijke Transactie Milieudelicten:
Feitcode M 176a: €85,-ma
Feitcode M 176b: €120,-ma
Feitcode M 176c: €240,-ma
Feitcode M 176d: €550,-ma
*Ik kan niet vinden wat die "ma" achter het sanctiebedrag betekent.

Art.Delict 2.3.3 Vb > 10 kg consumentenvuurwerk ter beschikking stellen aan particulier
Eis: • € 440,– + € 55,– voor elke volgende

CONCLUSIE:
Geeft een winkelier jou meer dan 10 kg vuurwerk mee tijdens de verkoopdagen? Dan krijgt de winkelier (er vanuit gaande dat de politie er op controleert, ÉN geen gedoogbeleid voert) een boete van €440,-
en de consument een MOGELIJKE inbeslagname van het vuurwerk. Tot 25 kg moet het OM beslissen of het vuurwerk überhaupt in beslag mag worden genomen. Meer dan 25 kg wordt sowieso in beslag genomen. Na in beslagname KAN een boete volgen van 85 of 120 euro (tot 50 kg).

Dit is totaal onzin wat jij hier nu zegt, het gaat dan wel over kartonvoordeel.nl, en die verkoopt op dit moment de JW128 en dat er dan in dit topic een vraag over wordt gesteld is dus helemaal geen probleem.

Is het hier de bedoel ook dingen over het forum te vragen mbt filmpjes van een product die ik niet kan vinden op Youtube?
bijv: Imagine JW128 nergens te vinden

sorry als dit niet toegestaan is.

Geen sorry, want jouw vraag is zeker wel toegestaan. Zie bovenstaande reden.

Palletje JW 161 vergeten in de webwinkel te zetten.
Hoe kon ik die nou over het hoofd zien.:bonk:

Ze staan er nu in voor een hele schappelijke prijs.:)
Je hoeft niet de hele pallet te kopen.

Prijs van een karton JW 168 van € 119.50 naar € 99.50 OP=OP

Om scheve gezichten te voorkomen.:angry:
Deze waren nog niet eerder besteld.:)

Ook wat knalvuurwerk is veel goedkoper geworden.

Fritsie, hoe zit het met de knock out?
Er staan bij dat het de normale kartonprijs is, maar volgens mij klopt dit niet.
Of waren deze per pakje van 6 altijd al goedkoop?

Fritsie, hoe zit het met de knock out?
Er staan bij dat het de normale kartonprijs is, maar volgens mij klopt dit niet.
Of waren deze per pakje van 6 altijd al goedkoop?

De normale verkoopprijs is 3.95 per pakje van 6 stuks

De normale kartonprijs was 142.20 nu voor 75.-

Bedankt voor de opmerking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan