www.kartonvoordeel.nl 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit een nadeel aan, Halen tussen 8 en 10... Dat word ,m niet... Al bekant 2 uur in de auto om er heen te gaan, Dan is het alweer nieuwjaar voordat je thuis bent :bonk:

Het gaat hier om 30 december, dus je moet wel heel erg omrijden om in het nieuwe jaar thuis te komen. Ik blijf het een leuke aktie vinden.

Zit een nadeel aan, Halen tussen 8 en 10... Dat word ,m niet... Al bekant 2 uur in de auto om er heen te gaan, Dan is het alweer nieuwjaar voordat je thuis bent :bonk:

Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar zo groot is Nederland ook niet dat je ruim 26 uur onderweg bent.:)

Het gaat hier om 30 december hoor en niet de 31e, dus het bijna niet op tijd thuis zijn voor nieuwjaar is een beetje lichtelijk overdreven te noemen.

Is er iemand die uit de buurt van den bosch gaat halen, en misschien iets delen?
Ik hoop dat ik met iemand mee kan reizen want van deze prijzen ga ik kwijlen.:)

Heel misschien met mij, maar ik beloof niks(!) want het is nog niet zeker of ik ga. Ik woon in Waalwijk. Voor interesse stuur me een PM

Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van de candle ' Western C'.
Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt.

Edit: gevonden.

vraag me af hoe dit gaat met de max 10 kilo wet die we hier in nederland hebben

Het was de bedoeling om de kartons zo mee te geven maar omdat de aanpassingen (25kg regel) in het vuurwerkbesluit pas in maart 2012 ingaan is besloten om netjes tassen te maken tot 10 kg.

Is wat werk maar het is niet anders, volgend jaar beter.

Gelukkig voor ons, zitten wij thuis niet te klungelen met die vervelende kooien:p
Maar voor jullie inderdaad wel vervelend, scheelt weer tijd en moeite.

als je met zn tweeen of zelfs drieen komt ofzo is er toch geen probleem en hoeven ze ook die kartons niet uit te pakken...

ja maar dat kunnen ze van te voren niet ruiken natuurlijk, dan zou je dat inderdaad bij je bestelling door moeten geven ofzo

ja maar dat kunnen ze van te voren niet ruiken natuurlijk, dan zou je dat inderdaad bij je bestelling door moeten geven ofzo

ja inderdaad....zou kunnen toch? ken niet heel veel mensen die echt alleen alles op gaan halen. denk dat de meeste toch wel ouders of vrienden...vrouw/vriendin meenemen...

Het was de bedoeling om de kartons zo mee te geven maar omdat de aanpassingen (25kg regel) in het vuurwerkbesluit pas in maart 2012 ingaan is besloten om netjes tassen te maken tot 10 kg.

Is wat werk maar het is niet anders, volgend jaar beter.

ja precies veel werk helaas voor niks en extra kosten helaas voor jullie
maar staat die 25 kilo dan wel vast voor maart ?? anders zitten jullie hier elk jaar weer mee
bij ons zit een dealer op een hele lange weg daar staat aan het begin en einde soms politie te controleren op gewicht echt heel zielig
kom je er aan pakken ze alles af en klagen ze weer bij de dealer
deze waarschuwt nu al de klanten en krijgt waarschijnlijk dit jaar weer dat probleem

ja precies veel werk helaas voor niks en extra kosten helaas voor jullie
maar staat die 25 kilo dan wel vast voor maart ?? anders zitten jullie hier elk jaar weer mee
bij ons zit een dealer op een hele lange weg daar staat aan het begin en einde soms politie te controleren op gewicht echt heel zielig
kom je er aan pakken ze alles af en klagen ze weer bij de dealer
deze waarschuwt nu al de klanten en krijgt waarschijnlijk dit jaar weer dat probleem

De 25 kilo regel was het probleem niet waardoor de aanpassingen dit jaar niet doorgingen, niemand heeft daar problemen mee. Een beetje cake weegt tegenwoordig rond de 5 kilo maar het kruitgewicht neemt niet toe.
En ze moeten tenslotte blij zijn dat de mensen legaal kopen en daarbij niet gehinderd worden door een 10 kg regel die echt helemaal nergens op slaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan