www.kartonvoordeel.nl 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat dit hem toch niet gaat worden voor mij helaas.
Aangezien je alleen tussen 21.00 en 22.00 de 30e kan komen, en het voor mij toch al snel een 1.5 a 2uur rijden is, kom ik redelijk in tijdnood denk ik.
Zeker als je een aantal kartonnen neemt, en dus de hele mikmak nog moet doorlonten/projecten moet maken die avond.
Toch een zeer leuk initiatief dit !

Je hebt toch nog een hele nacht :)

De afstand is gewoon te ver voor mij, maar ik moet zeggen dat ik dit een zeer goede actie vind!

Maar aangezien je maar 10kg per keer mag vervoeren. Hoe wil je dan een paar karton af willen nemen. 1 karton weegt al aardig veel als je er 2 hebt zit je er al overheen... Weetn iet hoe ze dit probleem willen oplossen. Wet veranderen ofzo haha:p

Hele leuke actie Frits. Zie je maar weer dat je dingen anders probeert te doen dan andere. Zo hou je de markt levend!

Maar aangezien je maar 10kg per keer mag vervoeren. Hoe wil je dan een paar karton af willen nemen. 1 karton weegt al aardig veel als je er 2 hebt zit je er al overheen... Weetn iet hoe ze dit probleem willen oplossen. Wet veranderen ofzo haha:p

Dit zijn artikelen dus door ons heel eenvoudig in tassen te doen zijn zodat er niet meer dan 10 kg per keer per klant wordt meegegeven.
Wij hadden ook een beetje op de wijzigingen in het vuurwerkbesluit gerekend dus doen wij het nu zo.

Die 10 kg per keer vervoeren is nog nooit iemand op bekeurd voorzover ik weet. de overheid is al blij dat jullie legaal vuurwerk kopen.

Dit zijn artikelen dus door ons heel eenvoudig in tassen te doen zijn zodat er niet meer dan 10 kg per keer per klant wordt meegegeven.
Wij hadden ook een beetje op de wijzigingen in het vuurwerkbesluit gerekend dus doen wij het nu zo.

Die 10 kg per keer vervoeren is nog nooit iemand op bekeurd voorzover ik weet. de overheid is al blij dat jullie legaal vuurwerk kopen.

Dat bedoel ik. Jammer dat het nieuwe vuurwerkbesluit niet door gaat. Misschien iets voor volgend jaar.
Inderdaad zo moet de overheid maar denken dan. Bednakt.

als ik verder nog spullen bestel bij rwvwh kan ik die dan ook direct meenemen?
als een artikel op is word het dan vervangen of is het gewoon leegverkoop?
mvg

Gewone artikelen zijn tijdens het afhalen gewoon te koop en direct mee te nemen. De kartons zijn restanten. Op=Op
Vervangers is een vies woord bij De Rijswijkse Vuurwerkhal maar bij andere winkels eerder regel dan uitzondering.
Als je iets koop, zeker voor 29 december dan is het er gewoon.
Maaaaar vorig jaar iets meegemaakt waardoor het bij ons ook wel eens misgaat.
Van onze voorraad bij 1 bekende importeur bleken 1 karton vuurpijlen te zijn verdwenen, waarschijnlijk per ongeluk gepakt door een medewerker daar.
Ik kwam dus 12 pijlenpakketten van ongeveer €35.- tekort. Ik heb de eerste 12 klanten die dit betreffende pakket hadden besteld laten kiezen tussen het bestelde pijlenpakket of een Zink pijlenpakket, ze kozen allen voor de Zink pijlen zodat ik niemand een vervanger hoefde te geven.
Wij hebben de klant de keuze gelaten.

hmmmzz,

beetje *****n dat ik de laatste drie dagen zelf in de winkel sta en geen tijd heb om een lekker dagritje te maken naar deze winkel.
Is er iemand uit omgeving Zwolle die wel heen gaat;-)
Dan kan ik gewoon bestellen;-)
Leuke actie, zouden meer mensen moeten doen.

greetzzz

Iemand eventueel interesse om samen te bestellen zodat kosten worden gedeeld?
Heb je tenminste het voordeel dat je meerdere items kunt kopen. Denk hierbij aan minimaal 2-3 man.

Enfin, interesse, stuur me dan een pm. Dan kunnen we hierover verder even praten.

Iemand eventueel interesse om samen te bestellen zodat kosten worden gedeeld?
Heb je tenminste het voordeel dat je meerdere items kunt kopen. Denk hierbij aan minimaal 2-3 man.

Enfin, interesse, stuur me dan een pm. Dan kunnen we hierover verder even praten.

Inderdaad, zitten veel leuke producten tussen maar als je dan zelf weer meteen een karton ervan moet nemen steeds is het weer een beetje té.

ziet er goed uit .
wat een mega goed idee .
maar jammer genoeg kun je je spullen laat in de avond op halen .
voor mij te laat om er projeckten mee te maken

Maar je hebt de 31e toch nog, om je projektje af te maken

daar moet je dan maar net ff zin in hebben .
want je moet eerder je nest uit .
en dan moet je nog met je ogen nog maar net open lopen prutsen ?
nee jongens dan maak je alleen maar fouten denk ik

daar moet je dan maar net ff zin in hebben .
want je moet eerder je nest uit .
en dan moet je nog met je ogen nog maar net open lopen prutsen ?
nee jongens dan maak je alleen maar fouten denk ik

Ik heb op de 31e in de avond afgelopen jaar ook doorgelont. Het beste kan je dit tussen 20:00 en 23:00 doen. Op 1 of andere manier is dit op de meeste plekken de rustigste tijd, en word er niet veel gestookt.

Ik heb op de 31e in de avond afgelopen jaar ook doorgelont. Het beste kan je dit tussen 20:00 en 23:00 doen. Op 1 of andere manier is dit op de meeste plekken de rustigste tijd, en word er niet veel gestookt.

Dit ligt natuurlijk voor iedereen anders he :p.
Wie weet wil magnolia ( en ik denk vele anderen ) dan wel het liefst ook vuurwerk afsteken, of gezellig met het gezin een spelletje spelen of wat babbelen met vrienden of kennissen.
Zelf prepareer ik het liefst ook zoveel mogelijk voor de 31e. Zodat je zo min mogelijk in de stress schiet op de dag der dagen.
Dit is ook een van de redenen dat ik niet van de actie gebruik ga maken. Ik wil namelijk ook lekker op mijn gemak alles doorlonten / projectjes maken, en niet nog om 23.30 de 30e een aantal kartonnen cakes doorlonten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan