Wtf [Uitloop]

Ik oordeelde ook omdat ik nog nooit andere kleuren crossettes had gezien dan groene en rode. Dus vond dit wel speciaal! Maar kan natuurlijk slecht oordelen over de uitwerking zelf want ben niet bij de demo geweest.

Als jullie zeggen dat het slecht is, dan neem ik dat maar aan:)

Nee filmpjes zeggen nooit genoeg, je moet de dingen ervaren en kleur en geluid in het echt is altijd beter waar te nemen. Maar je hebt gelijk, de Crossing Crossette is beter.

als ik deze cake zou kopen zonder een filmpje te hebben gezien zou ik inderdaad denken... wtf

geen cake voor mij, de naam is leuk maar de inhoud laat zeer te wensen over

´WTF´ Iedereen zal deze naam niet meer vergeten ideaal dus want zo word dit product veel bekeken en er zal dus veel over gepraat worden net zo als bij het kabinetje en de zogenaamde voetbal boxen.

Op deze producten word erg veel verdient een prima marketing stunt kan ik zeggen!

Ben geen fan van het effect crossette, maar doordat er nog harde knallen tussen zitten is het een leuke cake voor weinig geld.
Of ik hem zou willen kopen?
Nee, doe mij dan maar MC Thunder en een pakje Thunder Kings!

De prijs/kwaliteit verhouding is voor lesli niet slecht maar ik krijg hier niet echt een wtf gevoel bij.(kan ook aan mij liggen)

Iemand die deze cake afgelopen jaar in de straat heeft gehad? Ben nog niet echt overtuigd door de filmpjes.

Back
Bovenaan