Lesli vuurwerk in het nieuws

Twitter:

Verkoopvuurwerk Verkoopvuurwerk.nl
Nieuwe line van #Lesli vuurwerk

scaled.php

Hopen dat lesli eindelijk de singleshot uit het t bone pakket op de markt brengt.
Ziet er in iedergeval allemaal goed uit.

oke,
de 4 inch shell.... is de moonstone!
potje rechts is een omlabeling van de MC Thunder!
waarschijnlijk is de pot lings de Big MC Thunder, aangezien hij de afmeting van de B,M,T, heeft, Én omdat hij thunderfan heet!
singelshots zullen gewoon de knock outs zijn!

tom:bye:

nee, moonstone is ook zo groot,
een vriend van mij, wou om de een of andere reden 5 moonstone's kopen:bonk:
ik heb ze gezien, en ze zijn groot!
even groot als die zwarte "moonstone" op de foto:)

ff photoshop photo-enhancer overheen gegoten..

Thunderfan, 18 schots waaiertje 14.95
Thunderpipe, niet goed te zien, iets met fluit en knal 3.99
Thundergod, groot boeket met harde knal 6.99
mc Thunder, bekend!

Tom, weet je zeker dat het de Moonstone is?
Ik heb de Moonstone ook ooit voorbij zien komen en die was zeker stuk kleiner, ongeveer de helft van de Sweet Coconut die dan ook weer kleiner was dan die mega grote mortier op dat plaatje van de nieuwe lijn.

nah, ik kan er natuurlijk ook naast zitten,
want het is al een aantal dagen geleden dat ik die moonstone's heb gezien...
nee, weetje, nu ik er overna begin te denken, denk ik toch dat het de T-bone mortier is!
aangezien die bover een red dragon 20.000 uitkwam, qua hoogte, en aangezien de 20.000K mat ook groter als de MC Thunder is.....!

oke, ik geef me over:D
jullie winnen:p:p

@JasperGroen

Jasper Groeneveld Vanmorgen aan de slag met verdere #BAM aanvragen voor onze Duitse #feuerwerk tak #Lesli

13 hours ago via TweetDeck
Favorite Retweet Reply

Vet!
Single shots!
Vet!
Single shot van 4 inch!
Ik vraag me af wat dat gaat worden!

Is die buis serieus 10 cm breed? :shocked: :bonk:

Waar is dat nu voor nodig, was er in de 50mm mortieren niet genoeg ruimte om die 50gr kwijt te kunnen. Of heeft men soms de max van 50 gram verhoogt?

OF

Is het soms een gigantische mine?

Lesli kennende willen ze de consument weer op het verkeerde been zetten.
Zoals bijvoorbeeld een 19 of 25 schots cake op de markt zetten en dan zeggen dat dit een 500 grammer is.
Nee voor mij nooit een lesli, en dit zou ook wel weer zoiets zijn.

Lesli kennende willen ze de consument weer op het verkeerde been zetten.
Zoals bijvoorbeeld een 19 of 25 schots cake op de markt zetten en dan zeggen dat dit een 500 grammer is.
Nee voor mij nooit een lesli, en dit zou ook wel weer zoiets zijn.

Zet elke importeur ons eigenlijk niet op het verkeerde been? Een 100.000 klapper bevat helemaal geen 100.000 rotjes enz enz.

Maar over dat 500 grammer verhaal daar is DarkSoul al mee bezig geweest. Dus dat zal lesli wel aan gaan passen neem ik aan :)

100 000 klapper zegt iets over de grootte van de rol, niet over het aantal rotjes. Ik vind het slecht dat je dit niet weet.

Ik ben benieuwd naar je (minimaal) 2 andere argumenten, gezien de enzovoorts enzovoorts.

Er zijn maar een paar merken welke er een sport van maken om de consument continu in de maling te nemen. Je scheert nu alles over dezelfde kam!

Gr

100 000 klapper zegt iets over de grootte van de rol, niet over het aantal rotjes. Ik vind het slecht dat je dit niet weet.

Dit is natuurlijk helemaal niet waar! 100.000 staat voor het aantal knallers dat de rol zou bevatten! Het is niet de aanduiding van de grootte van de rol, maar van de aantal knallers dus!

Daarbij vind ik het volgende een provocerende opmerking,
Ik vind het slecht dat je dit niet weet
volgens mij kan je dit ook gewoon op een leuke en gezellige manier melden! :)

Back
Bovenaan