WTF Box

Nee sorry ging ergens anders over en is een erg vertraagde reactie van mij, ging ergens iets niet goed.

On-topic net m'n winkelwagen gevuld en vanavond komt de WTF erbij :D

Nee sorry ging ergens anders over en is een erg vertraagde reactie van mij, ging ergens iets niet goed.

On-topic net m'n winkelwagen gevuld en vanavond komt de WTF erbij :D

Nice, het mooie is dat er straks een discussie van 100 pagina's geweest is over kwaliteit, wel/niet kopen, wat je er bij moet nemen etc. en toch iedereen een WTF box aangeschaft heeft :-D

Zoals verwacht is mijn idee dat ik genoeg vuurwerk had mislukt en is ook deze erbij gekomen. Ik had verder nog geen enkele pijl dus heb het Sky Razer 2 pijlen pakket erbij genomen samen met de Mysterious cake (samen net boven de €30,-). Ben erg benieuwd hoe deze in de straat gaat worden :thumbup:

Wil de box voor 40 eu best proberen maar ik heb werkelijk geen idee wat ik er voor 30 euro bij mort bestellen......

Die Crackling fontein uit de Crystal lijn is wel erg goed, zeker de moeite waard. En dan hoef je nog maar wat voor 10 euro uit te zoeken! :handsup:

Na vele weken, tranen, gebroken bankpasjes en zieltjes, rest er nog maar één vraag: Wie komt er als eerst met een straatfilm!?

Back
Bovenaan