Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Word deze niet ergens op een demo de lucht in geschoten?
Ik hoop (tegen beter weten in) morgen bij de demo in Moerkapelle.
Waarom zouden ze zoveel geld en marketing stoppen in dit product? Om dezelfde reden waarom ze 'm zouden schieten: door deze box ga je je overige vuurwerk ook ( voor de volle mep ) bij Cafferata kopen.
Ze wilden ook al niet met vuurwerkbieb samenwerken omtrent beeldmateriaal van deze box. Zit een luchtje aan.
Waarom zouden ze zoveel geld en marketing stoppen in dit product? Om dezelfde reden waarom ze 'm zouden schieten: door deze box ga je je overige vuurwerk ook ( voor de volle mep ) bij Cafferata kopen.
Dan zal ik je moeten teleurstellen want deze staat niet op de lijst voor morgen.
Tevens denk ik niet dat iemand deze box zal gaan schieten want waarom zou je als winkelier een product gaan schieten waar niet amper wat aan verdient? Dan kan je beter een ander product laten zien waar je meer marge op hebt.
Ik had gezegd dat ik deze box zou overslaan. Gister met een college gesproken over deze box die een vwtoppersdealer heeft. Hij gaf echt aan dat deze box overeenkomt met het filmpje en dat het een topper is... één van deze dagen ga ik ‘m ook maar eens bestellen.
Ik hoop (tegen beter weten in) morgen bij de demo in Moerkapelle.
Ik heb hem wel zien staan daar en een cake in mijn handen gehad, wat een bakbeest van een vake en elke cake is met 489 gram gevuld. Tja, nogmaals : het kan bijna geen slechte box zijn voor dat geld.
Torrr: weet jij toevallig of de Mysterious in het begin van de 'finale' zat bij de demo in Moerkapelle gisteren?
Meteen in het begin bedoel je ? Nee dat was niet de Mysterious, die heeft toch een andere uitwerking, wel hebben ze iets van elkaar weg, maar welke cake het in de finale was durf ik niet te zeggen.
Ja, die meteen in het begin. De Mysterious zou eventueel de enige cake zijn, die ik erbij neem om aan 70 euro te komen, maar de soortgelijke cake aan het begin kon me niet echt overtuigen.