vuurwerkduiven
VWC lid
Zo denk ik er dus ook over,je koopt hem of je doet het niet.
Er worden toch ook mystery boxxen bij outlet gekocht,zonder dat je weet wat je krijgt?
ja klopt maar dat zijn goede boxxen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo denk ik er dus ook over,je koopt hem of je doet het niet.
Er worden toch ook mystery boxxen bij outlet gekocht,zonder dat je weet wat je krijgt?
Heb genoeg cakes gehad waar geen kooi om zat en die deden ook geen plof plof. We zullen het de 28e wel zien.
Kan je daar wat voorbeelden van geven? Ben wel benieuwd welke cakes dat zijn. 'Ploffen' is natuurlijk overdreven, maar een klein flash knalletje is denk wat men bedoelt. Voor sommige effecten maakt weinig/geen flash niet uit natuurlijk, zoals voor horsetails oid. Maar het is gewoon niet mogelijk om een harde burst te krijgen met minimale flash lading.
Kan je daar wat voorbeelden van geven? Ben wel benieuwd welke cakes dat zijn. 'Ploffen' is natuurlijk overdreven, maar een klein flash knalletje is denk wat men bedoelt. Voor sommige effecten maakt weinig/geen flash niet uit natuurlijk, zoals voor horsetails oid. Maar het is gewoon niet mogelijk om een harde burst te krijgen met minimale flash lading.
Die kooi wel of niet eromheen zegt helemaal niks. Ik heb de Golden illusion en een karton Secret Salute zonder kooi gezien en die presteren ook goed of zijn dit ineens waardeloze producten, omdat er geen kooi omheen zit.
40 euro voor 2 kg kruid en dan nu al moeilijk doen omdat er geen kooi omheen zit. Hij kost 40euro jongens, wat verwacht je? Lijkt me vrij logisch dat hij wat minder presteert dan een evo box van 2KG die 3 keer zo duur is.
Het begint allemaal een beetje pathetisch te worden in dit topic.
40 euro voor 2 kg kruid en dan nu al moeilijk doen omdat er geen kooi omheen zit. Hij kost 40euro jongens, wat verwacht je? Lijkt me vrij logisch dat hij wat minder presteert dan een evo box van 2KG die 3 keer zo duur is.
Het begint allemaal een beetje pathetisch te worden in dit topic.
Dat zie je verkeerd, deze box heeft een adviesprijs van 240 euro.![]()