Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb antwoord gehad op m'n vraag. Het antwoord lijk me geen geheim, dus hier bij de mededeling.
De box bevat geen kooi!
Er is wel degelijk iets mis mee. De adviesprijs moet daadwerkelijk recentelijk (binnen een periode van 3 maanden) ook daadwerkelijk zijn gevoerd, wat wil zeggen dat de consument het voor die prijs heeft moeten kunnen kopen. Dat is in deze situatie niet het geval. De adviesprijs wordt uitsluitend gebruikt om een hoog kortingspercentage te kunnen communiceren = misleiding.
Detail: bovenstaande is wel off topic, want de hele vuurwerkbranche maakt zich hier schuldig aan (en daarbuiten ook vaak genoeg)
Heb antwoord gehad op m'n vraag. Het antwoord lijk me geen geheim, dus hier bij de mededeling.
De box bevat geen kooi!
Ook wel lekker voor de verandering, een beetje relevante informatie. Alle twijfel in één klap verdwenen.
Heb genoeg cakes gehad waar geen kooi om zat en die deden ook geen plof plof. We zullen het de 28e wel zien.
Wellicht begrijp ik hem niet, waarom geen interesse zodra er geen kooi om zit?
/me zoekt de films van de Strong Celebration van een paar jaar geleden erbij.. Same old same old.
box moet kooi hebben als er bepaalde hoeveelheid flash voor burst per shot in zit, weet de cijfers zo niet precies, wat het 1.3G maakt en de kooi maakt het dan 1.4G dus toegestaan voor transport. Zit er geen kooi om, kun je dus verwachten dat de burst minder is (en spreiding vaak). Maar goed; er zijn ook genoeg gevallen van boxen die gemengd met/zonder kooi komen en allemaal goeie burst hebben, of producten zonder kooi die wel goed knallen dus helemaal waterdicht in de praktijk is die theorie niet. Maar zo zijn de regels sec gezien wel.Wellicht begrijp ik hem niet, waarom geen interesse zodra er geen kooi om zit?
Klopt deze box werd het 1ste jaar met dezelfde tamtam aangekondigd, van voor blablablabla. Deze heb ik toen gehad en viel in het echt zwaar tegen. Daarom durf ik het, ook al is de prijs erg laag, het ook niet aan met deze box.
Wat betreft de Strong celebration. hierbij een straatfilmpje: https://www.youtube.com/watch?v=B8Kvpx-3SEU
Wanneer je dit soort cakes krijgt (wat volgens jullie dus prut is?) dan denk ik dat je zeer blij mag zijn dat je de WTF kunt bemachtingen voor 4 tientjes, want ik vind de Celebration dus wel goed en het is dan ook goed mogelijk dat de WTF box ook goed zal zijn. Eerst zien en dan zeuren!