WTF Box

Er is wel degelijk iets mis mee. De adviesprijs moet daadwerkelijk recentelijk (binnen een periode van 3 maanden) ook daadwerkelijk zijn gevoerd, wat wil zeggen dat de consument het voor die prijs heeft moeten kunnen kopen. Dat is in deze situatie niet het geval. De adviesprijs wordt uitsluitend gebruikt om een hoog kortingspercentage te kunnen communiceren = misleiding.

Detail: bovenstaande is wel off topic, want de hele vuurwerkbranche maakt zich hier schuldig aan (en daarbuiten ook vaak genoeg)

ik heb een krantje ontvangen met de prijs van €39,95

Het is me wat geen kooi...Zie wel wat hij doet de 31ste in de straat ga niet moeilijk doen voor die prijs.

/me zoekt de films van de Strong Celebration van een paar jaar geleden erbij.. Same old same old.

Heb genoeg cakes gehad waar geen kooi om zat en die deden ook geen plof plof. We zullen het de 28e wel zien.

Heb genoeg cakes gehad waar geen kooi om zat en die deden ook geen plof plof. We zullen het de 28e wel zien.

Klopt heb door de jaren heen ook genoeg boxen gehad zonder kooi en die presteren vaak prima.Ben in iedergeval zeer benieuwd wat hij in de straat gaat doen. :)

Wellicht begrijp ik hem niet, waarom geen interesse zodra er geen kooi om zit?

Heel eenvoudig, net een extra indicatie dat deze wel eens kan tegenvallen en wat mij betreft dus het zetje geeft om de gok niet te nemen. Ik zeg niet dat een kooi zaligmakend is, maar die had er in dit geval voor kunnen zorgen dat het kwartje de andere kant op viel.

Heel realistisch gezien was het ook onmogelijk om een 2KG NEM box met kooiconstructie te kunnen leveren voor die prijs. Een kooiconstructie om een doos heen kost een importeur omgerekend al.. 7 á 8 euro was het niet?

/me zoekt de films van de Strong Celebration van een paar jaar geleden erbij.. Same old same old.

Klopt deze box werd het 1ste jaar met dezelfde tamtam aangekondigd, van voor blablablabla. Deze heb ik toen gehad en viel in het echt zwaar tegen. Daarom durf ik het, ook al is de prijs erg laag, het ook niet aan met deze box.

Wellicht begrijp ik hem niet, waarom geen interesse zodra er geen kooi om zit?
box moet kooi hebben als er bepaalde hoeveelheid flash voor burst per shot in zit, weet de cijfers zo niet precies, wat het 1.3G maakt en de kooi maakt het dan 1.4G dus toegestaan voor transport. Zit er geen kooi om, kun je dus verwachten dat de burst minder is (en spreiding vaak). Maar goed; er zijn ook genoeg gevallen van boxen die gemengd met/zonder kooi komen en allemaal goeie burst hebben, of producten zonder kooi die wel goed knallen dus helemaal waterdicht in de praktijk is die theorie niet. Maar zo zijn de regels sec gezien wel.

Klopt deze box werd het 1ste jaar met dezelfde tamtam aangekondigd, van voor blablablabla. Deze heb ik toen gehad en viel in het echt zwaar tegen. Daarom durf ik het, ook al is de prijs erg laag, het ook niet aan met deze box.

Wat betreft de Strong celebration. hierbij een straatfilmpje: https://www.youtube.com/watch?v=B8Kvpx-3SEU
Wanneer je dit soort cakes krijgt (wat volgens jullie dus prut is?) dan denk ik dat je zeer blij mag zijn dat je de WTF kunt bemachtingen voor 4 tientjes, want ik vind de Celebration dus wel goed en het is dan ook goed mogelijk dat de WTF box ook goed zal zijn. Eerst zien en dan zeuren!

Zo denk ik er dus ook over,je koopt hem of je doet het niet.
Er worden toch ook mystery boxxen bij outlet gekocht,zonder dat je weet wat je krijgt?
Wat betreft de Strong celebration. hierbij een straatfilmpje: https://www.youtube.com/watch?v=B8Kvpx-3SEU
Wanneer je dit soort cakes krijgt (wat volgens jullie dus prut is?) dan denk ik dat je zeer blij mag zijn dat je de WTF kunt bemachtingen voor 4 tientjes, want ik vind de Celebration dus wel goed en het is dan ook goed mogelijk dat de WTF box ook goed zal zijn. Eerst zien en dan zeuren!

Back
Bovenaan