WTF Box

Ik vind het nog steeds een top actie:handsup: Heb er mooi gebruik van gemaakt. Ik heb gewoon bij verschillende dealers gekeken op mijn route met vuurwerk halen en toevallig had Outlet Haulerwijk er nog 1, anders had ik hem bij een andere dealer op de route besteld. Gewoon een beetje creatief zijn. Nu kan ik hem bij mijn gewone bestelling van Outlet ophalen.

Beste Vuurwerkcrew-leden,

Zoals iedereen ongetwijfeld heeft meegekregen, is afgelopen zaterdag de WTF Box online gekomen op onze webshop. Om dit artikel extra te promoten zijn er dit weekend ruim 8 MILJOEN flyers door Nederland verspreid en is dit artikel via diverse social-media kanalen extra gepromoot.

De vraag naar de WTF Box was hierdoor VEEL groter dan wij ooit hadden kunnen bedenken. Dit was vrijwel direct al merkbaar gezien de hoge bezoekersaantallen afgelopen zaterdag en dan met name in het tijdvak tussen 19:00 uur en 22:00 uur waar het artikel te bestellen was en de webshop door overbelasting een paar minuten niet goed bereikbaar was. De WTF Box was dan ook heel erg snel bij een groot aantal dealers uitverkocht voor die avond.

Wij van Cafferata Vuurwerk / Vuurwerktoppers.nl vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat niet iedereen de WTF Box heeft kunnen bestellen en sommigen van jullie het bestellen bij Vuurwerktoppers.nl als negatief heeft ervaren, uiteraard onze excuses hiervoor.

Waar bij sommige dealers de WTF Box binnen een aantal minuten uitverkocht was, waren er bij andere dealers soms maar een aantal verkocht, wij adviseren dus altijd bij een andere dealer in de omgeving te kijken, mogelijk is de WTF Box daar nog wel te bestellen. Uiteraard is het ook mogelijk een dag langer te wachten aangezien de gehele voorverkoop de WTF Box verkrijgbaar is tussen 19:00 uur en 22:00 uur.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem dan gerust even contact met ons op via een privé-bericht!

Bedankt voor jullie begrip.

Met vriendelijke groet,
Team Cafferata Vuurwerk

Ik snap wel dat je voor 30 euro aan ander vuurwerk moet bestellen, maar ik heb bij een cafferata dealer een eerdere bestelling gedaan van 30+ euro bij de vuurwerktoppers site. Is het mogelijk dat ik de WTF-box er dan alsnog las bij kan bestellen?

Wat een sterk verhaal van caffereta zelf haha bijna lachwekkend, dus je drukt 8 miljoen folders maar verwacht dan niet dat ze als zoete broodjes gaan?

Volgens mij moet deze box een grote topper zijn vanwege alle belangstelling ervoor wat deze box trekt en met name te danken vanwege zijn prijs, zou dat niet zo zijn is deze actie een regelrechte flop, dus maw dit mort gewoon een topper zijn in de straat dat kan niet anders de lage prijs is dan mooi meegenomen...

Ze hebben 'm zelf toch pas in de folder aangekondigd, daar stonde alle kleine lettertjes netjes bij hoor?

Heb je ook de mail ontvangen? daarin word nergens over een minimum bedrag gesproken, pas als je de aanbieding aanklikt en op de site komt zie je dat er een minimum bedrag besteld moet worden! Ik snap de gedachte er achter zeer zeker maar het was netter geweest als die gelijk vanaf het begin duidelijk was. Lijkt me dat cafferata dit ook vanaf het begin al weet en dus ook makkelijk naar bijv. vuurwerkcrew had kunnen communiceren. Ik wil verder ook niet zeggen dat ik of iemand anders ergens recht op heeft oid.

Beste Vuurwerkcrew-leden,

Zoals iedereen ongetwijfeld heeft meegekregen, is afgelopen zaterdag de WTF Box online gekomen op onze webshop. Om dit artikel extra te promoten zijn er dit weekend ruim 8 MILJOEN flyers door Nederland verspreid en is dit artikel via diverse social-media kanalen extra gepromoot.

De vraag naar de WTF Box was hierdoor VEEL groter dan wij ooit hadden kunnen bedenken. Dit was vrijwel direct al merkbaar gezien de hoge bezoekersaantallen afgelopen zaterdag en dan met name in het tijdvak tussen 19:00 uur en 22:00 uur waar het artikel te bestellen was en de webshop door overbelasting een paar minuten niet goed bereikbaar was. De WTF Box was dan ook heel erg snel bij een groot aantal dealers uitverkocht voor die avond.

Wij van Cafferata Vuurwerk / Vuurwerktoppers.nl vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat niet iedereen de WTF Box heeft kunnen bestellen en sommigen van jullie het bestellen bij Vuurwerktoppers.nl als negatief heeft ervaren, uiteraard onze excuses hiervoor.

Waar bij sommige dealers de WTF Box binnen een aantal minuten uitverkocht was, waren er bij andere dealers soms maar een aantal verkocht, wij adviseren dus altijd bij een andere dealer in de omgeving te kijken, mogelijk is de WTF Box daar nog wel te bestellen. Uiteraard is het ook mogelijk een dag langer te wachten aangezien de gehele voorverkoop de WTF Box verkrijgbaar is tussen 19:00 uur en 22:00 uur.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem dan gerust even contact met ons op via een privé-bericht!

Bedankt voor jullie begrip.

Met vriendelijke groet,
Team Cafferata Vuurwerk

Marketingtrechnisch heeft Caffarata een hele goede zet gedaan, maar webtechnisch was het een drama.

Nog niet eens zozeer dat de site even overbelast raakte, maar wel dat het lastig was om hem te bestellen.
Op de voorpagina staat deze standaard op uitverkocht (ook tussen 19 en 22). Hierdoor krijg je natuurlijk dat mensen denken dat die WTF-box slechts een lokkertje is..(door te klikken op vuurwerktoppers is de box wel te bestellen, maar ja als je dat niet weet...)
Ik snap daardoor ook dat zowel hier, als op social media er veel teleurgestelde/boze reacties zijn.

Ik heb de folder nog niet in de bus gehad, vandaar ook dat ik zelf weinig problemen heb ondervonden om deze te bestellen (had hier al gelezen dat je verder moest klikken, enige probleem was dat de site zaterdag een paar keer plat lag en de bevestiging op zondag pas per mail binnen kwam).

Nu nog een paar weken wachten om te zien of hetgeen er op film goed uitziet ook zo in de straat overkomt.

Bedankt voor de openheid, maar met zo'n prijs was dit wel te verwachten natuurlijk.
Ik denk er nog even over na, blijf erg twijfelen. Staat deze box daadwerkelijk zo in de straat is het een prima prijs, ook met die minimaal 30 euro er bij bestellen.

Is de gok dan toch wel waard ? Ik koop hem er puur op de gok bij, zie wel of het iets is. Zo niet jammer maar helaas dan.

Je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan spijt hebben dat je iets niet hebt gedaan.

Heb je ook de mail ontvangen? daarin word nergens over een minimum bedrag gesproken, pas als je de aanbieding aanklikt en op de site komt zie je dat er een minimum bedrag besteld moet worden! Ik snap de gedachte er achter zeer zeker maar het was netter geweest als die gelijk vanaf het begin duidelijk was. Lijkt me dat cafferata dit ook vanaf het begin al weet en dus ook makkelijk naar bijv. vuurwerkcrew had kunnen communiceren. Ik wil verder ook niet zeggen dat ik of iemand anders ergens recht op heeft oid.

Die heb ik gehad ja, en daar staat het inderdaad niet in. Maar het is niet dat iemand een pistool op je hoofd houdt om hem verplicht te bestellen nadat je geklikt hebt toch? Ook melden ze het voordat je hem besteld en niet nadat je betaald hebt.

Was het in de mail zetten netter geweest? Ja, misschien wel. Maar marketing technisch werkt het zo natuurlijk met alles op deze manier. Misdadig vind ik het in ieder geval niet.

Het blijft een mooie aanbieding.

Bij deze ben ik de “ik hoop” trotse bezitter van 2 stuks, nu maar is ff aan de vrouw uitleggen:sint:

Lees net op Facebook dat er een dealer is die niet meer mee wilt doen.

Was vorig jaar met Redwire ook hier btw. Maar snap het wel hoor, stel je voor je zit redelijk centraal in Nederland en worden pak en beet 100 van die boxen (minimaal) bij je besteld, heb je ook nog een kleine bunker kan ik me voorstellen dat ze er liever mee stoppen

Was vorig jaar met Redwire ook hier btw. Maar snap het wel hoor, stel je voor je zit redelijk centraal in Nederland en worden pak en beet 100 van die boxen (minimaal) bij je besteld, heb je ook nog een kleine bunker kan ik me voorstellen dat ze er liever mee stoppen

exact dan mag je al niet veel op voorraad hebben, heb je je bunker vol liggen met lage marge spul.

Als vuurwerk liefhebbers moet je dit soort vreselijke acties negeren. Maakt de markt kapot, want hier gaat geen dealer een boterhamm mee verdienen.
Maar goed het zijn en blijven Nederlanders.. korting korting korting.

Klein beetje getwijfeld, maar ik ga het toch niet doen. Kijk naar hoe de Strong Celebration werd geadverteerd (2000 gram) terwijl de omlabeling Quattro Pack ineens maar 500gr blijkt te hebben.

Ik ga het wel zien op een demo of filmpjes na nieuwjaar, maar dit kan bijna alleen maar een teleurstelling worden.

Klein beetje getwijfeld, maar ik ga het toch niet doen. Kijk naar hoe de Strong Celebration werd geadverteerd (2000 gram) terwijl de omlabeling Quattro Pack ineens maar 500gr blijkt te hebben.

Ik ga het wel zien op een demo of filmpjes na nieuwjaar, maar dit kan bijna alleen maar een teleurstelling worden.

Teleurstelling of niet de hele manier van dit product aanbieden deugt voor geen kant

Back
Bovenaan