Color Ghosts

Had eerst me twijfels over deze cake, maar toch vind ik deze best wel leuk vooral vanwege de verschillende kleuren, door het rode ghost effect heen, het is geen topper maar hij is wel leuk

Ligt het aan mij...
Is het blauw wat je in het 1ste filmpje kan zien vervangen door rood.
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar de laatste fimpjes vind ik em een stuk minder overkomen....:cry:

Ik vind de pauze nogal kort voor de sterren ontbranden. Lijkt bij sommige andere ghost cakes wat langer te duren. Dan zou je hier krijgen dat je eerst de dahlia ziet en dan pas de blink, en dat gaat nu bijna gelijk. Cake gaat zo voor mijn gevoel te snel. Blijft irl alsnog mooi typisch blink effect, lijkt me.

Vind bij deze cake ook het tempo net wat te hoog. Vind als je zulke sierlijke cake´s maakt waar het draait om het ghost effect je een rustige cake moet hebben die schot voor schot lost. Verder wel een erg gave cake uiteraard.

Dit vind ik geen ghost effect. Had afgelopen jaar de pot met rode ghost effecten van evo, die kreeg een 8+ maar dit is gewoon geen ghost effect.

Ben ik met je eens. Het ghost effect ontbrand veel te snel. Wat nu overblijft is een dahlia met glitter cake.
Ik vond hem gisteravond dan ook niet heel geweldig.

Idd het tempo ligt iets te hoog. Desondanks heb ik er wel 2 van dit jaar. Gaat verder wel goed komen.
Het Ghost effect is niet echt aanwezig.

Het is sowieso allemaal in de consumenten cakes geen echte ghosteffect, maar een soort 'plum' effect. Alleen dan is de vertragingstijd natuurlijk essentieel en zo zie je maar dat het een halve seconde kan schelen of het effect goed uitpakt of niet. Bij 0.5 seconde langer had je het een goed uitgewerkte 'ghost-effect' gevonden.

Ben ook wel benieuwd naar de eventuele straat filmpjes. Heb hem in ieder geval 2x op de lijst gezet voor dit jaar

Back
Bovenaan