WTF Box

Zo blijven mensen wel terug komen naar je site denk ik. Bedenken wat de opties zijn enzo. Misschien toch een andere box kopen om er maar vanaf te zijn. Aardig bedacht!

Bij Intratuin heb je de Inspiration van China Red voor 39,95. Gewoon te bestellen en geen moeilijk gedoe en nog een leuke box ook.

Ben zeer benieuwd hoe en bij wie hij allemaal in de straat staat dit jaar. Hoe dan ook, deze box heeft de nodige aandacht gehad., slim bedacht dus.

Ik heb het niet zo op dit soort acties. Het is voor mijn gevoel net alsof je met zijn allen tegelijk loopt te graaien tijdens een uitverkoop. En je moet de hele dag de site in de gaten houden. Nou mij niet gezien. En ja heren in de Inspiration box zit minder kruit. Daar hebben jullie een punt.

de meeste sites zijn nu open volgens mij. echter zonder deze box? komt deze dan pas per 1 december online? of moet je net geluk hebben dat dit op de site staat?

Dit product is alleen te bestellen tussen 19:00-22:00 zo ik heb begrepen. Plus zoals al eerder is gemeld komt er dagelijks een X aantal beschikbaar.

Op zich wel eerlijk, zo krijgt iedereen een kans om hem te bestellen. Ik denk dat dit een hardloper is voor deze prijs en hij zal vast niet heel ruim zijn ingekocht. Gewoon slimme marketing.

Back
Bovenaan