WTF Box

De site van vuurwerktoppers is online.
Echter zie ik deze box nergens in het assortiment staan Bij geen een winkel.

Jammer en apart al die onduidelijkheid. En laten we eerlijk zijn, die originele prijs van 250, dat valt ook niet serieus te nemen bij dit product. Ik hoop dat het een mooie box is voor de gelukkige die hem weet te bemachtigen.

Producten die zich al bewezen hebben bij megavuurwerk en vuurwerkland outlet. Mijn lijst staat in het topic. De mega 6 star voor 55 bijvoorbeeld. Sowieso zijn die deals beter omdat ze niet zo idioot als deze zijn. Al die prut regels.

dat is een uitzondering die voor heel veel nederlanders niet te krijgen is.
deze wordt landelijk aangeboden en al is het maar tegen een beperkte oplagen, vind ik het toch leuk dat ze het doen!
je hoeft hem niet te kopen.....
ze stunten in iedergeval met de prijzen buiten de freakacties om, van mij mogen alle importeurs zo'n stunt uithalen!

dat is een uitzondering die voor heel veel nederlanders niet te krijgen is.
deze wordt landelijk aangeboden en al is het maar tegen een beperkte oplagen, vind ik het toch leuk dat ze het doen!
je hoeft hem niet te kopen.....
ze stunten in iedergeval met de prijzen buiten de freakacties om, van mij mogen alle importeurs zo'n stunt uithalen!

Ik kijk ook alleen maar naar mijn eigen situatie. Het is absoluut geen advies.

Dit is 'm enkel geschoten, het lijkt mij sterk dat 'ie zo ook in de straat komt als je naar de afstand van de palmen en de grond kijkt. Aan de andere kant moeten we Cafferata ook de kans geven om het tegendeel te bewijzen. https://youtu.be/SI93s41ljv0

Back
Bovenaan