WTF! Vind ik een open winkel. Lukt het bestellen niet omdat je nog niet kan kiezen wanneer je het op wilt halen!
Bekijk bijlage 40546
Haha dat is wel jammer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
WTF! Vind ik een open winkel. Lukt het bestellen niet omdat je nog niet kan kiezen wanneer je het op wilt halen!
Bekijk bijlage 40546
volgens mij kun je alleen bestellen via vuurwerktoppers.nl beperkte oplage, komen niet in de losse verkoop.
En vanaf 1 dec wanneer ook de flyers de deur uit gaan
Zal wel een minimum bedrag aan vast zitten bij bestellen en gratis vuurwerk erbij dacht het niet of je moet er voldoende ander vuurwerk bijbestellen
Niet helemaal waar, zijn een aantal websites die niet via vuurwerktoppers lopen waar je deze ook kan bestellen, echter zover ik begrepen heb komen er maar een X aantal boxen per dag beschikbaar per winkelier.
De websites in de buurt zijn allemaal nog gesloten dus gaat vast wel goedkomenLol, van een winkel ( Zoetermeer - Rokkeveen ) heeft hij weken lang op de site gestaan, maar kon je echter nog niet bestellen. En dat was zo tot gisteren, nu staat deze box niet meer op de webshop ………… K l oooo te zooi![]()
Lol, van een winkel ( Zoetermeer - Rokkeveen ) heeft hij weken lang op de site gestaan, maar kon je echter nog niet bestellen. En dat was zo tot gisteren, nu staat deze box niet meer op de webshop ………… K l oooo te zooi![]()
What The F*ck, bij mijn dealer exact hetzelfde...Ineens is deze box verdwenen van de website nog voor de webshop open is.
Succes voor degene die al ergens 1 of 2 van die dingen besteld hebben, moet nog zien dat je deze gaat krijgen.
Volgens mij is die zelfs van de hoofdsite verdwenen haha! ik kan hem in ieder geval niet vinden.
Zie het, site van maas en waal staat hij ook niet meer op. Die verkochten hem gister en eergister al.
Dit kan 2 dingen betekenen.
1. De Wtf box komt dit jaar niet
2. Ze halen hem vd site gezien er dagelijks maar een aantal beschikbaar komen
volgens mij kun je alleen bestellen via vuurwerktoppers.nl beperkte oplage, komen niet in de losse verkoop.
En vanaf 1 dec wanneer ook de flyers de deur uit gaan
Zal wel een minimum bedrag aan vast zitten bij bestellen en gratis vuurwerk erbij dacht het niet of je moet er voldoende ander vuurwerk bijbestellen
Zie het, site van maas en waal staat hij ook niet meer op. Die verkochten hem gister en eergister al.
Dit kan 2 dingen betekenen.
1. De Wtf box komt dit jaar niet
2. Ze halen hem vd site gezien er dagelijks maar een aantal beschikbaar komen