WTF Box

volgens mij kun je alleen bestellen via vuurwerktoppers.nl beperkte oplage, komen niet in de losse verkoop.
En vanaf 1 dec wanneer ook de flyers de deur uit gaan
Zal wel een minimum bedrag aan vast zitten bij bestellen en gratis vuurwerk erbij dacht het niet of je moet er voldoende ander vuurwerk bijbestellen

volgens mij kun je alleen bestellen via vuurwerktoppers.nl beperkte oplage, komen niet in de losse verkoop.
Zal wel een minimum bedrag aan vast zitten bij bestellen en gratis vuurwerk erbij dacht het niet of je moet er voldoende ander vuurwerk bijbestellen

Niet helemaal waar, zijn een aantal websites die niet via vuurwerktoppers lopen waar je deze ook kan bestellen, echter zover ik begrepen heb komen er maar een X aantal boxen per dag beschikbaar per winkelier.

En dan zo groots gaan adverteren met dit product terwijl er maar een beperkt aantal binnenkomen in Nederland? Ben benieuwd of we ooit te horen gaan krijgen hoeveel er daadwerkelijk in de verkoop zijn gekomen dit jaar. Ik ben er blijf er nog steeds sceptisch over.

Ik laat me niet gek maken. Zoals op de demo komt deze sowieso niet in de straat. Kijk naar wat van de 4e cake allemaal de grond haalt. WTF buurman?!!

Niet helemaal waar, zijn een aantal websites die niet via vuurwerktoppers lopen waar je deze ook kan bestellen, echter zover ik begrepen heb komen er maar een X aantal boxen per dag beschikbaar per winkelier.

Ik weet niet anders dan dat de WTF box alleen via de platinum dealers is te verkrijgen en alleen online

Het trekt wel de aandacht deze box! Volgens mij is dit het drukste cafferata topic sinds jaren :p

Ik denk dat ik de gok wel waag voor die 40euro.

Lol, van een winkel ( Zoetermeer - Rokkeveen ) heeft hij weken lang op de site gestaan, maar kon je echter nog niet bestellen. En dat was zo tot gisteren, nu staat deze box niet meer op de webshop ………… K l oooo te zooi :bonk:

Lol, van een winkel ( Zoetermeer - Rokkeveen ) heeft hij weken lang op de site gestaan, maar kon je echter nog niet bestellen. En dat was zo tot gisteren, nu staat deze box niet meer op de webshop ………… K l oooo te zooi :bonk:
De websites in de buurt zijn allemaal nog gesloten dus gaat vast wel goedkomen :)

What The F*ck, bij mijn dealer exact hetzelfde...Ineens is deze box verdwenen van de website nog voor de webshop open is.
Succes voor degene die al ergens 1 of 2 van die dingen besteld hebben, moet nog zien dat je deze gaat krijgen.

What The F*ck, bij mijn dealer exact hetzelfde...Ineens is deze box verdwenen van de website nog voor de webshop open is.
Succes voor degene die al ergens 1 of 2 van die dingen besteld hebben, moet nog zien dat je deze gaat krijgen.

Volgens mij is die zelfs van de hoofdsite verdwenen haha! ik kan hem in ieder geval niet vinden.

Volgens mij is die zelfs van de hoofdsite verdwenen haha! ik kan hem in ieder geval niet vinden.

Zie het, site van maas en waal staat hij ook niet meer op. Die verkochten hem gister en eergister al.
Dit kan 2 dingen betekenen.

1. De Wtf box komt dit jaar niet
2. Ze halen hem vd site gezien er dagelijks maar een aantal beschikbaar komen

Zie het, site van maas en waal staat hij ook niet meer op. Die verkochten hem gister en eergister al.

Bij mijn lokale dealer stond die ook lang op de site. na alle berichten wou ik net bestellen. nergens weer te vinden.
als dit maar niet uitdraait op 1 grote marketing stunt......

Volgens mij vorig jaar ook een product van een andere importeur die helemaal hype was op t forum en uiteindelijk toch niet kwam.

Kan van alles zijn idd, misschien viel het ze al snel op dat alleen freak bestelde en dus alleen die box los kochten zonder er iets bij te halen. Houden ze de rest nog vast tot december, wanneer de gewone consument het internet afspeurt voor vuurwerk in de hoop dat die gelijk ander spul meenemen, wat natuurlijk de hele doelstelling is van deze actie

Dat is ook wat ik heb begrepen, komt pas vanaf 1 december in de verkoop en alleen via vuurwerktoppers.nl, winkels kunnen deze niet los inkopen voor hun eigen website.

Op de eigen site van Maas en Waal staat ie nog wel en lijkt ook te bestellen.

Back
Bovenaan