Fire Festival

Hopelijk betreft de laatste video geen productvideo, maar komt hij zoals in de startpost. Het tweede filmpje heeft namelijk een stuk minder tempo, het hele schietpatroon, en daarmee het gave aan dit blok, lijkt vderwenen. Jammer!

Hmm, nu is de langzame video verdwenen. Iemand die uitsluitsel kan geven of de eerst getoonde video de productiefilm is, of dat we toch een langzamere versie krijgen?

Twijfel een beetje, vooral door de twee verschillende versies... Op het eerste filmpje is deze top, op de tweede toch echt een stuk minder.

Ik heb hem nog eens met de cross vergeleken en er valt mij wel iets op. De cross had 500 gram en 300 schoten, deze 1KG en 144. Ok, bij deze lijken de kleuren iets feller en uitwerkingen iets groter, maar toch bekruipt mij het gevoel dat het voor 1KG kruit niet overhoudt.

Ik ga m denk ik wel aanschaffen omdat ik dit soort cakes geweldig vindt en ze er bijna niet meer zijn. Cross en mega mini zijn ook niet meer verkrijgbaar zijn. Iemand anders nog cakes die hier op lijken?

Weet iemand (misschien winkelier) of deze nog op een demo geschoten gaat worden of verwerkt wordt in een show?

Fire Festival, gisteren bij Elst, wat een dik ding. Filmpje van Youtube (op het gepinde moment, of op 6:23)

Zag hem bij Makkelie en ook erg gecharmeerd van deze. Dit is er eentje die bovenop het budget komt, maar deze wil ik echt erbij hebben. :)

Heb deze last minute via Huizen aan de collectie toegevoegd. Had even gewacht op de demo filmpjes, maar ik was overtuigd.

Deze was ook fantastisch, mooie kleuren, lekker breed, goed tempo, helemaal naar verwachting. Lastig op film zo van dichtbij, maar die komt er nog wel aan. :)

Back
Bovenaan