Wreckless 50's

Valt me nu pas op deze cake, de 1e versie geef ik eerlijk gezegd nog geen €20 voor. Maar de snelle versie....dikke bak zeg! :D Staat op de lijst maar eerst een demo afwachten :wink:

Nog geen € 20? Ik denk dat je deze niet live hebt gezien dan Thomas? Want de effecten zijn echt huge!!

Heb hem inderdaad niet live gezien, maar puur vanwege het tempo doet het me niks eigenlijk. Grote effecten is wel gaaf maar denk dat ik persoonlijk na een schot of 10 dan snel sta te kijk van 'nou kom op schiet is op' En ja dan is die mij persoonlijk al snel niet veel meer waard in euro's. Natuurlijk is die dan nog wel meer dan €20 waard maar ik persoonlijk laat hem waarschijnlijk dan liggen. :)

Laatst bewerkt:
Vond deze wel een beetje tegenvallen , is niet zoals op het productfilmpje met salvo's maar achter elkaar . burst en effecten waren wel goed verder

Filmpje:

Laatst bewerkt:
Had nog iemand deze cakebox ? ben wel benieuwd of deze bij iedereen zoals bovenstaande film ging , of dat die wel salvo's hadden zoals het productfilmpje ?

Had nog iemand deze cakebox ? ben wel benieuwd of deze bij iedereen zoals bovenstaande film ging , of dat die wel salvo's hadden zoals het productfilmpje ?

Mijne ging ook niet in salvos, ik vond hem echter heel erg mooi en zou hem zo weer kopen! De film is echt goed gelukt,die volgt nog.

Hetzelfde doosje van Steef heb ik vorig jaar ook gefilmd:

Het constante geknetter is erg leuk. Verder vind ik de boeketten niet speciaal.

Back
Bovenaan