Oudejaarstrekking Staatsloterij

Als ieder jaar weer meedoen natuurlijk, dit keer 2 halve loten.

Hopelijk zijn ze wel geldig, staat op dat het oude jaarsloten zijn, had ik nieuwe moeten kopen? :angel:

Als ieder jaar weer meedoen natuurlijk, dit keer 2 halve loten.

Hopelijk zijn ze wel geldig, staat op dat het oude jaarsloten zijn, had ik nieuwe moeten kopen? :angel:

Als ik jou was zou ik die maar doorscheuren en weg gooien, of desnoods aan mij geven en dan voor jezelf nieuwe kopen!

Tja, hier ook maar gewoon weer geld opzij zetten voor Oud&Nieuw volgend jaar, met 5 euri ben ik geen miljonair geworden... :sad:

Ik heb nog eens gekeken naar mijn lotnummer en besefte iets vervelends:
Mijn gekozen eindcijfer was 9 (DH74189), maar ik eindcijfer 0 had gekozen, met voor de rest precies dezelfde combinatie had ik €50 gewonnen (.....80). :frusty:

5 euro gewonnen met 4 halve loten. Doe al een aantal jaren mee maar win nooit echt veel haha. Misschien maar eens postcode loterij spelen i.p.v. staatsloterij. Postcode loterij is vanavond? Of 1 deze dagen?

Wij hadden 3 halve loten, in totaal 15 euro gewonnen.
Koop er wel een aantal 1/5 loten vanm voor de 10e. :p

Helaas maandag gewoon weer naar het werk, haha. Die 30 miljoen wacht volgend jaar op me, ik ben een geduldig man.

Mijn laatste cijfers zijn 05, dus heb ik nu 10 euro gewonnen?

Ik had er een gekocht omdat ik niet wist wat ik anders met de VVV bonnen moest doen die ik had gekregen dus.

Back
Bovenaan