Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon niet in Nederland kopen. Simpel zat!!!!
Ik koop al jaren niks meer in Nederland. Ben die schandalige woekerprijzen wel zat. Het budget wat ik te besteden heb, besteed ik liever in belgie en duitsland. Is misschien ''ver'' rijden maar ik kom zeker met meer spul thuis dan als ik bij die Gierige zakkenvullers mijn budget leeg gooi. En dat gun ik hun lekker niet! Kom eerst maar met normale prijzen(zitten soms goede prijsverhoudingen tussen maar het gros zeker NIET).
Kwa kwaliteit zit je in NL echt zwaar goed dat kan ik niet tegen spreken. Maar dat weegt voor mij persoonlijk niet op tegen de abnormale prijzen die men tegenwoordig vraagt. Sommige importeurs hebben zwaar misleidende producten erbij zitten. Schandalig voor woorden als je het mij vraagt.
Daarnaast zijn de kortingen en acties tegenwoordig in belgie mooi meegenomen naast de korting/gratis vuurwerk die je krijgt bij een grote bestelling. Men neemt in belgie in sommige winkels ook meer de tijd voor je en BEGRIJPEN dat je een freak bent. Hoflijk gedrag van bv original. Altijd wat leuks gratis, altijd een leuk praatje, gratis koffie, altijd leuke acties maar wat bij original eruit springt is ''het verstand van vuurwerk'' van het assortiment dat men voert. Is product a uitverkocht dan bied met product B voor een kortingsprijs aan! KIJK das nou SERVICE!!!
Voor mij nog niet want ik en mijn broer krijgen alles van onze pappa en mamma maar het is wel een luxe artikel als ik naar de prijzen kijk, maar gelukkig is het maar 1 maal per jaar oud en nieuw.
Het is sowieso al een luxe artikel in de zin van dat je het niet nodig hebt voor je levensonderhoud, om te overleven. En met de verhouding prijs/duur is het een exorbitante luxe. Teken van onze overmatige Westerse rijkdom.