Wordt IJburg als eerste vuurwerkvrij (STEMMEN!!)

Haha, die interviewer met de toepasselijke achternaam Fuks kan nauwelijks zijn lachen inhouden.
In IJburg gebeurt geen "klap" dus ze moeten zelf het nieuws maken.

Begrijp ik nu goed dat ze Folkert van de G illegaal vuurwerk af gaan laten steken op IJburg om dat vuurwerkverbod er door te krijgen? :idea:
Ze zijn ook tot alles in staat. :)

Laatst bewerkt:
foei foei, als dit niet gewoon opgezet is weet ik het ook niet meer...

Dat is precies wat ik dacht. Neppe shit. En probeer dan ook een huisvader voor de camera te krijgen die een compound bakkie voor de deur zet en uitlegt dat vuurwerk verbroedert in de straat. Gezellig de buren gelukkig nieuw jaar glaasje champagne. Dat sociale gebeuren valt zonder vuurwerk helemaal weg. Wat heb je buiten te zoeken dan?🙁

Dat is precies wat ik dacht. Neppe shit. En probeer dan ook een huisvader voor de camera te krijgen die een compound bakkie voor de deur zet en uitlegt dat vuurwerk verbroedert in de straat. Gezellig de buren gelukkig nieuw jaar glaasje champagne. Dat sociale gebeuren valt zonder vuurwerk helemaal weg. Wat heb je buiten te zoeken dan?��

tuurlijk is dat interview een mooi stukje framing maar laten we niet de illusie voorhouden dat deze types niet bestaan. Net zoals je bij voetbal hooligans hebt, heb je onder de vuurwerkliefhebbers ook dit soort "hooligans" helaas.

Gaat helemaal nergens over. Wat een triest, manipulerend zooitje is het toch ook.

Ik suggereer maar weer eens ff:

Goed mogelijk dat dit hun tegenactie is nadat, vuurwerkliefhebbers,
“Vuurwerk-hooligans” in hun ogen, hun poll gemanipuleerd hadden.

Laatst bewerkt:
Nope, filmpje komt al uit 2017 volgens de datum boven het artikel. Desalniettemin weer een prachtig voorbeeld van media spinning.

Ik suggereer maar weer eens ff:

Goed mogelijk dat dit hun tegenactie is nadat, vuurwerkliefhebbers,
“Vuurwerk-hooligans” in ogen, hun poll gemanipuleerd hadden.

Nope, filmpje komt al uit 2017 volgens de datum boven het artikel. Desalniettemin weer een prachtig voorbeeld van media spinning.

Klopt is idd 2017 ik was op zoek naar problemen of ongeregeldheden met vuurwerk op IJburg. Twitter bijna niets en dit filmpje kwam ik later nog tegen en dat was het zo ongeveer.

Back
Bovenaan