Pyroboy26
VWC lid
Ik woon in een volkse ex-relwijk waar, door inbrengen kopers, de jaarwisseling gezapig is geworden. Nou ja, genoeg zwaar geknal en vuren maar zolang politie daar tussendoor tuft blijft dat goed gaan, gezellig. Andere wijken zijn jeugd met illegaal, onder invloed, en die zullen nu meer rellen dan anders.
Ik denk dat het als vanouds wordt; grote steden hebben hun relwijken, wat buitengebieden als gewoonlijk ook. Er zullen meer gewonden en helaas wrs ook doden vallen door amateuristisch carbid en illegaal vw. Qua vuurwerk zal het wat rustiger zijn omdat de brave burger minder gauw sier op de zwarte markt zal gaan zoeken en riskeren. Dus geen echt armageddon anders dan anders, paar details mss, normale variabelen. Kan men tenminste zien dat het niet aan legaal vuurwerk te wijten valt...
Ik denk inderdaad ook dat er minimaal 1 dode valt, als je ziet wat er aan shells te verkrijgen zijn, dan schikt ik daar gewoon van. Dit komt wederom in handen van mensen die geen benul hebben wat een schietlont is. Gevolgen kunnen we wel raden denk ik.