Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had een 2 jaar geleden die dingen ook, ik had die van schuurmans, maar die knallen best wel slecht, want die deden meer ploffen dan knallen, heb geen ervaring met andere, maar ik hoor verhalen dat die echt heel hard gaan

Weet iemand wat meer over de wondertollen met knal van Beko? Ik kan er verder ook geen topic over vinden. Er staat Twisti op het pakje en ze kosten 2,50 voor 25.
Knallen deze goed in verhouding tot die van GBV?

de beste kwaliteits en knaller met de hardste knal vind ik toch wel de spinning flower with bang van wolff. super harde knal! bij mijn dealer ook wel nederlandse nitraat genoemd en dat klopt echt wel!
en trouwens vorig jaar had ik 10 pakjes 10X36=360 allemaal afgestoken en geen enkele weigeraar! iedere ook met even harde knal oftewel
super super SUPER AANRADER!!!!!

ik las op avp dat iig bij GBV ze d'r uit gaan, 2012 zouden ze er niet meer zijn (of laatste jaar, zoiets). Iemand enig idee waarom?

ik had dit jaar de Twister van Pyro power, 2 doosjes. jammer dat het er niet meer waren want die dingen gingen goed hard!

kreeg van die reacties zoals waar heb je die vandaan en zijn die illegaal:D

bij 2 stuks kregen omstanders een stukje restafval tegen hun kop. zit best kracht achter:)

en de tol zelf valt helemaal niet tegen. blijft nog best lang branden, zeker als je het vergelijkt met de meestal grotere grondbloemen.

aanrader dus! geen een die een plofje deed, nee allemaal die lekker stevige knal gaven en geen weigeraars of los zittende lontjes ofzo! goede kwaliteit dus.

mooi want ik neem dit jaar 10 doosjes mee(er zitten er 25 in een doosje):D

Dit zijn de grondbloemen met knal:

gbv_twister_40_in-box_knal_groot.gif

Bron: freakpyromaniacs.com

Ik weet dat ook Brave en Wichers (B&W) een zogenaamde "fantasie kanonslag" verkoopt. Kost zo'n €3,75 per doosje van 100 stuks.

Afbeelding:
image

Ik kan echter van deze wondertol met knal helemaal niets vinden op het forum. Iemand die deze ooit gehad heeft? Hoe was de knal? En de grondbloem vooraf? Betrouwbaar?

Dat zijn kanonslagen XD geen grondbloemen.
Wel hebben ze een klein bengaals vlammetje en der is al een topic over deze kanonslagen.

Ps. ik koop ook spinning flower with bang 36 stuks voor 2 euro!

Zitten er ook grondbloemen met knal tussen de Assorted Twisters van Brave & Wichers?
Hier een foto van de Assorted Twisters:
719_Assorted_Twisters.jpg

Bron: macet.nl

EDIT: Ik heb ze net vandaag gekocht!
In de verpakking zitten rode, blauwe, gele en groene grondbloemen.
De rode en de blauwe gaan alleen tollen, de groene gaan tollen en krijgen daarna nog een leuk crackling effect en de gele gaan tollen en hebben daarna nog een knal!

Laatst bewerkt:
had vorig jaar de Twisting Bang van die diamond collection is echt een afrader komt gewoon en plopje uit , de Twisting crackling is wel wel een goede met harde crackling !

330.jpg

331.jpg

had vorig jaar de Twisting Bang van die diamond collection is echt een afrader komt gewoon en plopje uit , de Twisting crackling is wel wel een goede met harde crackling !

Inderdaad, die met knal van schuurmans zijn vrij slecht, in tegenstelling tot de crackling variant, die daar juist érg goed is (ik denk één van de beteren met crackling).
Dit jaar maar eens voor het eerst twister knal van GBV proberen, en tijdens het afhalen nog een pakje van de variant van wolff. Als het aantal weigeraars meevalt dan is het zo te lezen geen miskoop.

assorted twisters van hardix mix van gewone grondbloem, met crackling en met knal per 10 verpakt en de knal is echt hard vind dit zeker aanraders :);)

heb dit jaar weer de Twister's van Pyro Power, ze zijn vorig jaar erg goed bevallen, geen weigeraars en knallen een serieus stuk harder als een rotje. zit ook aan 1 kant cement als stop. dus er vliegen soms wel eens een brokje af :P
ik vind het een van de beste grondbloemen die ik heb geprobeerd, het is jammer dat de GBV's hier in de omgeving niet verkocht worden. dan maar deze want dit knalt ook lekker
DSC_0153.jpg

ik heb de Spinning Flower with bang van Wolff gehaald en die knalde serieus bijna net zo hard als een Sun Warrior Rocket op de grond!
dat de Sun Warrior op de grond knalde was niet de bedoeling maar hij schoot tegen de dakgoot aan en viel naar beneden Xd.

Twee pakken van spinning flower with bang gehad. Knalden prima met een flits. Twisters van GBV zijn ook erg goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan