Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik had dit jaar de Twister van Pyro power, 2 doosjes. jammer dat het er niet meer waren want die dingen gingen goed hard!
kreeg van die reacties zoals waar heb je die vandaan en zijn die illegaal
bij 2 stuks kregen omstanders een stukje restafval tegen hun kop. zit best kracht achter
en de tol zelf valt helemaal niet tegen. blijft nog best lang branden, zeker als je het vergelijkt met de meestal grotere grondbloemen.
aanrader dus! geen een die een plofje deed, nee allemaal die lekker stevige knal gaven en geen weigeraars of los zittende lontjes ofzo! goede kwaliteit dus.
Ik weet dat ook Brave en Wichers (B&W) een zogenaamde "fantasie kanonslag" verkoopt. Kost zo'n €3,75 per doosje van 100 stuks.
Afbeelding:
image
Ik kan echter van deze wondertol met knal helemaal niets vinden op het forum. Iemand die deze ooit gehad heeft? Hoe was de knal? En de grondbloem vooraf? Betrouwbaar?
had vorig jaar de Twisting Bang van die diamond collection is echt een afrader komt gewoon en plopje uit , de Twisting crackling is wel wel een goede met harde crackling !