Wonderful World

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnaam:Wonderful World
Bruto Gewicht:...
Aantal Schoten:100
Effectomschrijving:
Wonderful World 1: Red strobe tail to flower crown w/red strobe

Wonderful World 2: Silver strobe tail to flower crown w/silver strobe

Wonderful World 3: Green strobe tail to flower crown w/green strobe

Wonderful World 4: golden strobe tail to flower crown w/blue stars

Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€137,95

RFC141470-3D.jpg

Laatst bewerkt:
Caferatta heeft toch die flower crown to blue.

Ben eigenlijk niet zo bekend met Cafferata maar ik ben wel blij dat Royal zo n box op de markt brengt en aangezien ik groot aanhanger van Royal ben ben ik ook zeer benieuwd naar hoe deze gaat presteren op de demo. En ik hoop daar aanwezig te zijn... Kan niet wachten!!!

Ik hoop dat deze box grote "ronde" blink boeketten heeft met daarin de flower crown. Echter denk ik dat de flower crown zelf blinkende sterren bevat en er geen volle strobe boeketten zijn. Hopen dat ik het verkeerd heb, want ik geef meer om grote blinkers :)

De film van deze cakebox.
Met name de willows blijven mooi lang hangen. Finale cake ging helaas even te vroeg af.

Mooie box! Wel 1 soort effect, dus je moet wel van het effect houden, maar dat ziet er toch goed uit!

Hoewel deze box slechts 1 effect heeft weet hij mij door de leuke opbouw en verschillende kleuren toch van begin tot eind te boeien. Een prachtige box met zeer mooi uitgewerkte effecten, waar ik op en top van genoten heb.

Mag duidelijk zijn dat cake D was omgewisseld met een ander nummer en daardoor te vroeg ging.

Mooie box (kom ik weer aan) deze dezelfde prijs als de golden power, verschil is behoorlijk groot wat kwaliteit aangaat. Voor 100 euro had het een mooie prijs kwaliteits verhaal geweest. 100 euro voor de zena cake box die deze er toch uitblaast tja, ik ben helaas beetje teleurgesteld. Wie weet wat het bij de winkeliers demo's gaat worden. Maar voor nu niet echt positief.

Ik had mijzelf voorgenomen dit jaar geen cakeboxen te doen, omdat ik na vorig jaar vond dat het qua prijs-aantal shotsverhouding een stuk beter kan! Na het zien van deze box begin ik alleen weer hard te twijfelen! Wat was dat goud ontzettend mooi en wat bleef het lang hangen! Voor 100 euro zou je denk ik een topcakebox hebben!

Dat heerlijk kruipende goud doet het hem.
Enkel vind ik de prijs te hoog voor wat je koopt en mis ik toch wat rode strobe in deze box.

Back
Bovenaan