Wonder tollen - fop en scherts vuurwerk

Bij de boerenbond kan je dit kopen, dit jaar komen er nog veel meer van dit soort spullen bij. Hoop dat andere importeurs er ook mee aan de slag gaan. Ik vind het iig erg leuk dat je midden in de zomer ook even kan kruitsnuiven op een legale manier.

Dus kortom bij elke boerendbond kan je nu gronbloemen kopen of wat ? ( Misschien morgen is gaan kijken bij de boerendbond :)

Als iemand bij een boerenbond is geweest. Kan die dan vertellen of er nog steeds van dat scherts vuurwerk in de verkoop ligt?

hier in de omgeving
Eindhven .. licht er niets meer bij de boerenbond(en).

Ik denk dat je aangewezen bent op speelgoed/fop/feest winkels die klein grut van Lesli vuurwerk verkopen.

ach hij verkoopt tenminste geen prof spul aan jan en alleman zoals vwfreakz doet.
als je ergens huiverig voor moet zijn, zijn het dat soort webshop's en niet voor een stukje qm al moet je daarmee ook weten wat je doet.

Koopjegadget vind ik een zeer goede site.
Als je je bestelling voor 16:00 uur doet door de weeks, dan ligt het de volgende dag in je brievenbus.
Mits Post (beunhaas) NL meewerkt.

Koopjegadget heeft leuke artikelen.
Zijn schietkisten zijn goed, heb er nu 2 van hem in me bezit en ze werken alle twee super.
Hij verkoopt leuk fop en scherts vuurwerk.
Neem gerust een kijkje, er is van alles te koop, een beetje een koopman zoals in de middeleeuwen.
Die hadden ook van alles te koop. (Wat een gel*l weer, zal wel door de whiskey komen..)

Goede webwinkel, snelle levering, leuke artikelen en nette afhandeling.

Het feit dat hij quickmatch verkoopt, zal mij compleet aan me aars oxideren.
Moet er ook niet over beginnen, je maakt immers slapende honden wakker.

Inderdaad ik ga dit weekend nog even langs me lesli dealer om wat red bulls , knetterlinten ( nog nooit gehad ) en flashing demons te halen.

Heerlijk !!!! Laat de juten maar komen dan heb ik een jutenzak om ze mee in af te voeren naar spanje met hun gezeik.

Alhoewel , ik vraag me toch af of je nog voor geluidsoverlast kan zorgen. Kunnen ze je dan gelijk een boete geven. Of kom je eraf met een waarschuwing. En als je de boete krijgt en je gaat in hoger beroep , kun je de rechtzaak dan winnen ?

Inderdaad ik ga dit weekend nog even langs me lesli dealer om wat red bulls , knetterlinten ( nog nooit gehad ) en flashing demons te halen.

Heerlijk !!!! Laat de juten maar komen dan heb ik een jutenzak om ze mee in af te voeren naar spanje met hun gezeik.

Alhoewel , ik vraag me toch af of je nog voor geluidsoverlast kan zorgen. Kunnen ze je dan gelijk een boete geven. Of kom je eraf met een waarschuwing. En als je de boete krijgt en je gaat in hoger beroep , kun je de rechtzaak dan winnen ?

Geluidsoverlast zonder eerdere noemenswaardige problemen is meestal een waarschuwing.

Officieel gezien blijft het vuurwerk, en APV's zijn nooit beschreven als in consumentenvuurwerk/professioneel vuurwerk of dit soort vuurwerk. Dus het zou zelfs zo kunnen dat de politie alsnog een bekeuring geeft voor het afsteken van vuurwerk omdat het zo in de APV staat beschreven terwijl je het wel gewoon in de winkel kan kopen.

Maar mocht je er dan een zaak van maken, is het dan niet zo dat de Nederlandse wet geldend is dan, boven die APV? Staat vuurwerk sowieso al beschreven in een APV? Een APV is plaatselijk bepaald toch? Dus verschilt per dorp/stad/streek?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan