.fireworkfreak.
VWC lid
dan babypijltjes en grondbloemen xD
Drukte per ongeluk op thanks knop ipv quote, maar gast wat doe jij irritant.
Darksoul, bedankt voor je informatie.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dan babypijltjes en grondbloemen xD
Bijlage II. fop- en schertsvuurwerk (artikel 3)
Nederlandse naam: Knetter pellets
Engelse naam: crackling granules
beoogde effect: knetterend geluid
categorie: 1
maximaal toegestane gewicht aan pyrotechnische stoffen of preparaten: 3,0 gram
Nederlandse naam: Flitstabletten
Engelse naam: flash pellets
beoogde effect: meervoudige lichtflitsen
maximaal toegestane gewicht aan pyrotechnische stoffen of preparaten: 2,0 gram
Nederlandse naam: Grondtollen
Engelse naam: groundspinners
beoogde effect: draaiende beweging over de grond met uitstoot van vonken of vlammen met geluidseffect anders dan een knal of zonder geluidseffect
maximaal toegestane gewicht aan pyrotechnische stoffen of preparaten: 5,0 gram
Regeling aanwijzing consumenten- en theatervuurwerk
Op AVP staat een bericht van "Meubilair". Dit heb ik letterlijk overgenomen
juist ik en kaboom net naar de action geweest en ja hoor we kregen het gewoon mee, zelfs de grondbloemen "hint". 1 pakje koste daar 2,50 filiaal amersfoort.
geen ervaring met andere filialen maar daar lagen enkele pakjes achter de toonbank.
Omdat een aantal het raar vonden dat ze achter de toonbank lagen, zijn reactie:
50 in een doosje en ze lagen niet onder de toonbank maar gewoon in die schappen achter de toonbank.
het zijn grondbloemetjes van lesli in blauwe verpakking
Mensen uit Deventer kunnen zich de moeite besparen. Ben net geweest en ze had geen idee wat grondbloemen, wondertollen, spinners waren. Het fop en schertsvuurwerk verkopen ze nu alleen achter de infobalie. Ze hadden nog sterretjes, morning glory's, en van die pakketten. Misschien dat mensen kunnen kijken bij hun in de buurt en ons willen vertellen of de Action er daadwerkelijk mee is begonnen. Zou mooi zijn. En misschien ook met de overige spullen, zoals Brainiac hierboven heeft omschreven. Dat zou natuurlijk helemaal super zijn.
Credits voor het bekend maken gaan naar "Meubilair"
even voor de duidelijk ik ben meubilair op avp.
avp was nogal dood dus besloten ik en steef-kaboom het te plaatsen onder mijn account omdat hij ban heeft -,-.
we deden dit om avp op te leven om dat het heel erg dood was.
Oke, duidelijk. "Grap" is geslaagd. Dan zit er dus helaas niets anders op dan wachten tot een winkel dit echt in z'n assortiment opneemt. Is namelijk direct een bevestiging dat je ze ook daadwerkelijk nu aan mag steken.
Fop en schertsvuurwerk
Op grond van het Vuurwerkbesluit is fop- en schertsvuurwerk een bijzondere categorie van het consumentenvuurwerk. Het fop- en schertsvuurwerk is vuurwerk dat het gehele jaar verkocht en afgestoken mag worden. In grote lijnen is fop- en schertsvuurwerk vuurwerk dat in de Pyrorichtlijn wordt aangeduid met categorie 1 vuurwerk, bestemd voor consumenten. Voor deze categorie bepaalt de Pyrorichtlijn dat er sprake is van een volledig vrije en geharmoniseerde markt. Aangezien Nederland voor bepaalde artikelen hogere eisen stelt ten aanzien van het gewicht aan pyrotechnische stoffen en preparaten dan de Pyrorichtlijn, is bij de aanwijzing van fop- en schertsvuurwerk gekozen om zo veel mogelijk de bestaande beleidslijn te continueren. Dit heeft tot gevolg dat enkele artikelen op grond van Europees recht als categorie 2 worden aangeduid. Dit fop- en schertsvuurwerk van categorie 2 mag in Nederland het hele jaar door worden verkocht en afgestoken.