Wolff op facebook.

Nog los daarvan is het gel*l dat de bunker leeg wordt van een actie als dit. Die staat gewoon tot het eind van het jaar nog steeds vol. Het is niet meer dan een "bij wijze van spreken".

En inderdaad, met een schakel (strijkstok) minder, verwacht je dat ze het scherper -of minstens zo scherp - kunnen zetten dan de winkelier.

Opzich wel goed dat ze het doen hoor, die kartondeals!
Motiveert de normale consument om al eerder als freak te kopen. Ben dan ook heel benieuwd hoe de verkopen lopen bij Wolff. Valt het mee, valt het tegen, en motiveert dit voor meer freak acties door het jaar heen?

Overigens zijn die 2 RAFF boxjes zo wel erg leuk geprijsd hoor. De losse cakes zijn bij de freak shops wel goedkoper te vinden, maar het begin is er!

Ja dit eigenlijk. Voor ons liefhebbers zijn er vaak wel beter prijzen te krijgen of bij freakwinkels of door goede contacten met winkeliers. Maar blijft mooi dat Wolff dit soort acties houdt hoor, nu wellicht voor de normale consument (want daarvoor zijn dit dikke acties hoor, vergeet dat niet). Wellicht in de toekomst zeker ook voor ons wel. Blijft dat ik Wolff erg goede producten vind hebben :yes:

Precies, je merkt dat ze hun doelgroepen niet goed uit elkaar kunnen houden en daardoor gedeeltelijk de boot missen in hun acties en communicatie. Maakt mij niks uit, maar jammer voor Wolff zelf. Ik woonde vroeger een tijdje in Apeldoorn, daar had je Klein Bussink IJzerwaren (heet nu anders geloof ik), die hadden altijd de hele bestel-/prijslijst in hun folder aangepast met een kolom 'originele prijs' en een kolom 'actieprijs'. De actieprijs was dan de gewone adviesprijs. Wolff vond het blijkbaar allemaal goed...

Nieuwe deals
Artillery voor 105 en blockbuster voor 300 euro. Dat is toch wel scherp hoor!

Laat de voorpret maar losbarsten! Bij een wolff dealer zie ik een teaser van nieuwe compounds voor 2022 :D Eindelijk de Red Night Fire, en ook die Gouden box heeft mijn interesse :)

WhatsApp Image 2022-07-13 at 11.17.09 PM.jpg

Ga er maar niet vanuit dat de prijzen zijn zoals afgelopen jaren dit ivm oplopende transportkosten enz enz

Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben, is de pagina van Vuurwerkland sinds eind december offline. Lang verhaal kort: Facebook/Meta is geen fan van vuurwerk; hanteert hierin Amerikaanse wetgeving, en ziet (Nederlands) / (consumenten) vuurwerk als explosieven; en dat is in strijd met hun richtlijnen en regels.

Dit jaar zet Wolff in op nieuwe vormen van promotie; TikTok is daarvan een van de verschillende media die gaat worden gebruikt!

Verwacht toffe achtergronden en korte videos met updates vanuit Wolff, maar ook info over nieuwe producten, productlijnen, en leuke videootjes over de actualiteit.

Check snel de TikTok van Wolff: https://www.tiktok.com/@vuurwerkland

Gaaf, ik ben benieuwd waar ze allemaal mee komen. De start ziet er in ieder geval goed uit...

Back
Bovenaan