Wolff op facebook.

120101930_3566849606714863_1508244546960122250_o.jpg

Moet zeggen dat ik die nieuwe slogan van Wolff wel tof vind! "Wij houden wel van vuurwerk".
Maakt toch wel redelijk een statement, heeft wel wat. Ben benieuwd hoe we dat terug gaan zien komen dit jaar in de social media/ folder/ website!

Bekijk bijlage 55736

Moet zeggen dat ik die nieuwe slogan van Wolff wel tof vind! "Wij houden wel van vuurwerk".
Maakt toch wel redelijk een statement, heeft wel wat. Ben benieuwd hoe we dat terug gaan zien komen dit jaar in de social media/ folder/ website!
Eens... Goed gekozen slogan. Ik hoop dat er meer op tijd actie gevoerd gaat worden om vuurwerk te promoten

Bekijk bijlage 55736

Ik vind de meeste importeurs hypocrieten, ze hebben zelf de branche om zeep geholpen.
Dit jaar blijkt het nogmaals dat men doet aan zelfvernietiging, singleshots zijn in overleg met de branche verboden, dat had de welbekende reden. Wat doen ze, gaan ze de maas in de regel zoeken en omzeilen ze het verbod.... gevolg.... je hoeft geen Einstein te zijn om het gevolg te zien.
Kortom korte termijn visie, lekker cashen en oogkleppen op... over twee jaar lopen ze weer te janken.
OOh wat moet ik nu met mijn voorraad wat nu verboden is.
Maar goed, ik zal wel weinig bijval krijgen. Maar het is nogal hypocriet om een slogan te gebruiken van "wij houden wel van vuurwerk" als je echt van vuurwerk houdt dan had je je aan de regels gehouden.
Dan hebben we nog niet eens over het namaken van de illegale rotzooi.
Legale vlinders, rotjes die men had met de naam cobra, labels look a like als de illegale zooi... en wat hebben we nu?... precies geen knallers meer.

Een compleet nieuwe lijn compounds! RAFF: Radical And Furious Fireworks. Super mooie compounds voor ongewoon lage prijzen! Gewoon heerlijk dikke compounds, veel verschillende effecten en gave labels. Een lijn om zeker in de gaten te houden ��.

121484852_3636112179788605_4893817874767187722_o.jpg

Statement huidige situatie vuurwerk

Afgelopen week is er vanuit GroenLinks en de Partij voor de Dieren een motie ingediend om het afsteken van consumentenvuurwerk te verbieden deze jaarwisseling, om de druk op de zorg te verlichten. Deze motie zal overmorgen in de tweede kamer worden besproken. Wat betekent dit op dit moment voor Vuurwerkland / Wolff vuurwerk:

Allereerst hebben wij veel respect voor de zorg. In deze bizarre tijd hebben zij keihard gewerkt om letterlijk levens te redden. Wij helpen de zorg waar mogelijk, bijvoorbeeld door het beschikbaar stellen van duizenden vuurwerkbrillen begin van het jaar. Wij vinden echter niet dat een vuurwerkverbod, zoals beschreven in de betreffende motie, de zorg gaat helpen. Daarbij gezegd zijn er ook nog eens miljoenen Nederlanders die ontzettend kunnen genieten van het mooie, veilige Nederlandse vuurwerk en moeten we blijven kijken hoe we de overlast van een kleine groep raddraaiers harder kunnen aanpakken.

Dit jaar hebben we afscheid genomen van F3 vuurwerk, knalvuurwerk en vuurpijlen. Het verbod op deze producten helpt de zorg wel, er zullen hierdoor minder ongelukken gebeuren. Een verbod op het overgebleven legale consumentenvuurwerk zal het illegale vuurwerk doen toenemen, met alle gevolgen van dien. Daarnaast zal dit een grote klap zijn voor onze winkels, die het al zo moeilijk hebben in dit jaar van corona. En we vergeten jullie natuurlijk ook niet; de vuurwerkliefhebbers die de mooiste traditie van Nederland graag willen behouden en dit jaar knallend willen afsluiten!

Voor nu wachten wij de uitkomsten van de motie geduldig af. Achter de schermen zijn wij druk met het ondersteunen van de BPN en Vuurwerkcheck. We zijn in nauw contact met onze winkels en vuurwerkliefhebbers en proberen er alles aan te doen een verbod van tafel te krijgen. Daarnaast treffen we al de nodige maatregelen om winkels corona-proof te laten verkopen, hierover later meer.

We willen met dit bericht iedereen oproepen om voor nu de rust te bewaren. Zodra er duidelijkheid is wat deze motie voor gevolgen heeft op de vuurwerkverkoop, zullen we dit duidelijk communiceren.

Deze regel is natuurlijk hypocriet als maar kan "Dit jaar hebben we afscheid genomen van F3 vuurwerk, knalvuurwerk en vuurpijlen. Het verbod op deze producten helpt de zorg wel, er zullen hierdoor minder ongelukken gebeuren" Die single shots hebben ze gewoon weer terug gebracht maar dan met een fluitje eraan, dubbele knal, of een mine er bij. Die singles zijn als je er normaal mee omgaat prima spul.... helaas leveren deze juist het meeste overlast en problemen op. Wat doen ze?..... precies.

Ze zeggen hier zelf dat het vuurwerk slachtoffers oplevert en feitelijk de discussie van wel of geen vuurwerkverbod... gaan ze ze weer op de markt brengen met een zgn ander effect..... schiet mij maar lek. En dat is overigens niet alleen WOlff ze maken zich er allemaal schuldig aan.

Deze regel is natuurlijk hypocriet als maar kan "Dit jaar hebben we afscheid genomen van F3 vuurwerk, knalvuurwerk en vuurpijlen. Het verbod op deze producten helpt de zorg wel, er zullen hierdoor minder ongelukken gebeuren" Die single shots hebben ze gewoon weer terug gebracht maar dan met een fluitje eraan, dubbele knal, of een mine er bij. Die singles zijn als je er normaal mee omgaat prima spul.... helaas leveren deze juist het meeste overlast en problemen op. Wat doen ze?..... precies.

Ze zeggen hier zelf dat het vuurwerk slachtoffers oplevert en feitelijk de discussie van wel of geen vuurwerkverbod... gaan ze ze weer op de markt brengen met een zgn ander effect..... schiet mij maar lek. En dat is overigens niet alleen WOlff ze maken zich er allemaal schuldig aan.

Het enige verschil is dat Wolff zegt dat het voor extra slachtoffers zorgt, en de rest niet.

Opzich wel goed dat ze het doen hoor, die kartondeals!
Motiveert de normale consument om al eerder als freak te kopen. Ben dan ook heel benieuwd hoe de verkopen lopen bij Wolff. Valt het mee, valt het tegen, en motiveert dit voor meer freak acties door het jaar heen?

Overigens zijn die 2 RAFF boxjes zo wel erg leuk geprijsd hoor. De losse cakes zijn bij de freak shops wel goedkoper te vinden, maar het begin is er!

Het zijn inderdaad niet de freakprijzen die we gewend zijn. Maar vind het altijd mooi dat een importeur überhaupt zelf een actie opzet. En 25% is an zich dikke prima, alleen kunnen wij het gelukkig nog scherper krijgen.

Laatst bewerkt:
Korting is altijd leuk, maar ik denk dat ze (opnieuw) marketingtechnisch niet zo handig zijn.
- Er is een minimarkt voor mensen die een karton compounds willen (ok, er zaten ook cakes bij)
- Hun boodschap was dat ze hun bunkers leeg wilden krijgen o.i.d. Dat is niet waar de klant interesse in heeft, hoe vol hun bunkers liggen.
- Zoals al gezegd, zo bijzonder scherp geprijsd was het ook weer niet. Van een importeur vs winkelier mag je anders verwachten, vooral in de context van een bunkeropruiming.
- De meeste koopjesjagers willen veel korting op veel verschillende producten, niet veel korting op veel van hetzelfde
- ...

Back
Bovenaan