Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eens... Goed gekozen slogan. Ik hoop dat er meer op tijd actie gevoerd gaat worden om vuurwerk te promotenBekijk bijlage 55736
Moet zeggen dat ik die nieuwe slogan van Wolff wel tof vind! "Wij houden wel van vuurwerk".
Maakt toch wel redelijk een statement, heeft wel wat. Ben benieuwd hoe we dat terug gaan zien komen dit jaar in de social media/ folder/ website!
Bekijk bijlage 55736
Moet zeggen dat ik die nieuwe slogan van Wolff wel tof vind! "Wij houden wel van vuurwerk".
Maakt toch wel redelijk een statement, heeft wel wat. Ben benieuwd hoe we dat terug gaan zien komen dit jaar in de social media/ folder/ website!
Deze regel is natuurlijk hypocriet als maar kan "Dit jaar hebben we afscheid genomen van F3 vuurwerk, knalvuurwerk en vuurpijlen. Het verbod op deze producten helpt de zorg wel, er zullen hierdoor minder ongelukken gebeuren" Die single shots hebben ze gewoon weer terug gebracht maar dan met een fluitje eraan, dubbele knal, of een mine er bij. Die singles zijn als je er normaal mee omgaat prima spul.... helaas leveren deze juist het meeste overlast en problemen op. Wat doen ze?..... precies.
Ze zeggen hier zelf dat het vuurwerk slachtoffers oplevert en feitelijk de discussie van wel of geen vuurwerkverbod... gaan ze ze weer op de markt brengen met een zgn ander effect..... schiet mij maar lek. En dat is overigens niet alleen WOlff ze maken zich er allemaal schuldig aan.
Ik herken een Obsessed, we gaan het zien de eerste!
Bekijk bijlage 61954
Weer een nieuwe actie.