Wolff Finaleshow 2009

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Ook dit jaar pakte Wolff weer groots uit na de eigenlijke demo met een mooie finaleshow. Met 4 posten breed en een flink assortiment aan cakes was het weer op en top genieten! :D

Ik ben direct na het begin met de camera in de hand wat verder gaan staan om het er beter op te krijgen. :wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Goede afsluiting van de demo weer, de sniper blijt ongeloffelijk mooi, toch vind ik in de finale de gold salute ook erg goed overkomen omdat de tails zo fel verlicht zijn.

Geweldig spektakel weer, jammer dat ik hem live heb moeten missen.
Iemand van de crew die de inzet van de finale hier kan plaatsen?
Overigens wel jammer dat de afstand zo ver is, krijg je niet het complete beeld.

Frd, de volgende producten werden geschoten in de finale:

Jet Attack
Excalibur
Eagle Eye
Stars over Paris
Darbreak
Star Fighters
Eagle Night
Concerto Rosso
Las vegas
Fire Surfer
The Dark Hours
Crackling Venice
Energy Bomb
Crossfire
Sniper
Supper 500
Temple of Stone
Silver Salute
Golden Salute

jammer dat hij op het einde niet snel achter elkaar ging, de bedoeling was rust met crossfire, en in eenkeer door vanaf de sniper... terwijl je na de super 500 ziet dat er een flinke pauze / stop kwam...

jammer dat hij op het einde niet snel achter elkaar ging, de bedoeling was rust met crossfire, en in eenkeer door vanaf de sniper... terwijl je na de super 500 ziet dat er een flinke pauze / stop kwam...

Ach, vond het er juist wel lekker uitzien. Even stilte en dan, wham! De zooi de lucht in, met bakken tegelijk :D

Lekker hoor!

Ach, vond het er juist wel lekker uitzien. Even stilte en dan, wham! De zooi de lucht in, met bakken tegelijk :D

Lekker hoor!

het heeft zo ook zijn charmes.. alleen leek me toch wat mooier als lucht helemaal vol was met goud met al die salutes er tussen. volgend jaar herkansing:P

Back
Bovenaan