WK vuurwerk Scheveningen 2010

stefan geen slecht idee ik ben er zeker weer aanwezig weet iemand een ontmoetings plek en tijd ik zat te denken bij het hommerson funland om 7 uur iemand hier mee eens

@aart, Laten we gewoon ergens op de Boulevard afspreken ?
Lijkt me wat makkelijker, en 7 uur ? is dat niet wat erg vroeg ?
Dacht meer aan een uurtje of half 9 / 9uur

P.s wel onder verbehoud dat het niet regent ofzo, want dan zit ik lekker thuis :P

@stefantvs ja ok best maar de waar op de boulevard voor acheter snap je en ja als het regent ben ik er ok niet bij en de tijd prima maar ik ben er gewoon al wat eerder dus stefan of iemand anders even een locatie is dit een goede plek dan http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=boulevard&sll=52.113565,4.281189&sspn=0.000203,0.000654&ie=UTF8&t=h&radius=0.02&split=1&rq=1&ev=zi&hq=boulevard&hnear=&ll=52.113667,4.281189&spn=0,0.000654&z=21&layer=c&cbll=52.113615,4.28117&panoid=ssVerMEmE3k9T5mwjcwGEw&cbp=12,138.87,,0,-0.63

Finale vuurwerkfestival uitgesteld

DEN HAAG - De grote finale van het 31ste Internationale Vuurwerkfestival in Scheveningen van komende zondag gaat voorlopig niet door.
De organisatie is in overleg met de gemeente Den Haag over een nieuwe datum. Mogelijk wordt de finale uitgesteld naar 11 of 25 september.

Een van de grootste problemen voor de organisatoren zijn de verwachte hoge golven op de Noordzee dit weekend. Daardoor kan het ponton waarop het vuurwerk wordt afgestoken niet de haven van Scheveningen uitvaren.
Verder wordt er voor zondag windkracht 6 of 7 verwacht. Bij deze windkracht mag het vuurwerk van de provincie Zuid Holland niet worden afgestoken.

Bedankt voor de informatie oerendhard.
Fijn om deze informtie alvast te weten, is er bekend toevallig wanneer er een definitief besluit wordt genomen ?

Gr stefan

Grand Final Vuurwerk Scheveningen 29 augustus Uitgesteld

Scheveningen – De grote Finale van het 31e Internationale Vuurwerk in Scheveningen voor a.s. zondag 29 augustus is, gezien het te verwachten weer, voorlopig uitgesteld. De organisatie is direct met de Gemeente Den Haag in overleg getreden voor zaterdagavond 11 september of zaterdagavond 25 september. Het Vuurwerk Festival trok tot nu toe 225.000 bezoeker
Een van de grootste problemen voor de organisatoren waren de hoge golven op de Noordzee dit weekend. Waardoor het ponton van waar het vuurwerk wordt afgestoken, niet de haven van Scheveningen zou kunnen uitvaren. Verder is de verwachting dat het windkracht 6 of 7 zou worden op zondag. Bij deze windkracht mag het vuurwerk van de Provincie Zuid Holland niet worden afgestoken

Bijna het zelfde bericht al die van Oerenhard, maar deze stond zojuist op
http://www.vuurwerkscheveningen.nl/

Gr stefan

Dat denk ik wel aangezien het daar natuurlijk over gaat.
Maar welke andere proff shows worden er dan nog op Scheveningen geschoten ?

Thanks, gr stefan

Okey thanks Jupilerfreak.
Ik wacht het rustig af, als dr weer een showtje is zal ik zeker gaan kijken.
Maar wel jammer dat het proff gedeelte dan voor dit jaar is afgelopen :-(
Volgende jaar weer aanwezig :-)

Foto-QUOJRQEC-D.jpg

Foto-HUJNEBBE-D.jpg

Foto-UPD8ANPK-D.jpg

Foto-TXJO6NF8-D.jpg

hier nog enkele foto's

Back
Bovenaan