WK vuurwerk Scheveningen 2010

Ik was er zaterdag en ik moet zeggen: in vergelijking met vorig jaar was het stukken beter!
Nog steeds niet heel erg goeie shows maar het viel me dus mee...

Mag ik je een tip geven? Gooi ALSJEBLIEFT die één minuut durende intro eruit! Dat scheelt je heeeel veel editting tijd. De muziek is super vervelend, af en toe loze zwarte opvulling, veel te langdradig, geen toegevoegde waarde. En 60 (!!!) seconden is veel te lang voor de intro. 90% van je kijkers zijn VWC leden die weten waar ze naar gaan kijken; die hebben geen intro nodig.

Pyrogrammer,hartstikke bedankt voor je bijdrage.
Ik snap de punten van Darksoul, maar vind dat je meer verdiend dan alleen (opbouwende) kritiek.
Bedankt voor je film's.

Ik heb inmiddels de film helemaal bekeken, en moet inderdaad zeggen dat je de show zelf prima hebt vastgelegd! Je gebruikt een goede camera, statief eronder, fatsoenlijk gefocust...top! :thumbsup: De punten waarop je zou kunnen verbeteren zitten dus mijns inziens meer in het editten dan in het filmen zelf.
(Je zou kunnen overwegen om je film op bv. Vimeo of YouTbe te zetten, aangezien ik denk dat 123video toch wel wat afbreuk doet aan de kwaliteit en mogelijk de uploadtijd langer duurt.)

Ik heb momenteel nog alleen de film van "België" gezien, maar qua vuurwerk ben ik toch best onder de indruk :) Kwalitatief best goed spul, hoewel het een beetje traag wordt geschoten. Ik zou het tempo ietsjes opgeschroefd willen zien. Ook mag van mij elk thema wel iets minder lang duren: nu zie je soms 20-30 seconden dezelfde bommen de lucht in gaan. Ook meer fanshaped zou de breedte van de show goed doen. De finale was wel aardig, maar miste een thema. Wel leuke bommen, maar erg bont.

jazeker, normaal zet ik mijn shows ook op vimeo.com

maar omdat ik nog meerdere films wilde uploaden in één week ging het niet zo makkelijk omdat ik maar 500mb te besteden heb (per week).
Ja die intro vond ik zelf idd wat te lang duren, maar ik wilde dolgraag het hele volkslied eropknallen.
Mijn camera is een Canon legria HF200 met Wideconvertor.
Alleen mijn standaard is peume. Ik moet nodig ene met zo'n oliedruk ofzoiets.
Het editen doe ik normaal ook langer, maar ik heb geen foto's en films van de opbouw op de ponton dus moest ik het wel zo doen. En zo goed ben ik niet met Adobe en flash. Ik doe alles met Sony Vegas. Dat is voor Internetfilmpjes de beste kwaliteit en het minste mb verbruik.

dankje voor de krtiek, kan ik heeel wat mee.

de volgende shows zal ik proberen te bewerken. Maar ik moet veel met geluid doen, want er zit nogal veel ruis op de film van de wind (waarschijnlijk).

Ik was in Den Haag was helemaal vergeten dat dit er was maar toch nog ff gegaan toen ik het hoorde, heb maar 1 show gekeken, vond er weer niks aan deze "WK/festival" ...

Zal wel aan mij leggen maarja :p

Misschien maandag maar naar knokke ff een echte show zien :D

Om 22:00 Het Internationaal Vuurwerk Festival Scheveningen zal spectaculair worden afgesloten met een Gala Vuurwerk op zondag 29 augustus. ik ben er bij wie nog meer

p.s iemand enig idee wat we hiervan kunnen gaan verwachten ?
Het zelfde als de vorige shows ? dus dikke shells vanaf een ponton ? Of wordt er vuurwerk vanaf het strand geschoten ?

Alvast bedankt.
Gr stefan

Thanks arjan, dan ga ik zondag weer lekker die kant op.
Hopelijk krijgen we weer zo mooie show als 2 weken geleden op scheveningen :-)
Of kunnen we meer verwachten ;-) ??

Gr stefan

Back
Bovenaan