WK vuurwerk Scheveningen 2010

Zit er aan er denken om vanavond te gaan kijken.
Gelijk even uitwaaien aan zee met een terrasje erbij.

ja ik ga er vanavond ook naar toe happie eten en gelijk 2 showtjes mee pakken.
altijd leuk

Zo ik ga maar weer me spullen zoeken, en richting scheveningen. Heb dr weer zin in !. Vanavond wel 2 shows`s :-)

:shocked: ik moet naar mijn werk, maar als ik 5 minuten later ga kan ik vanaf hier nog enkele shells de lucht in zien gaan :):p.
Voor degenen die gaan of er inmiddels al zijn : have fun en geniet er lekker van.

zo ff een update, zijn we weer life vanuit de trein :p weer 2 mooie shows gezien, mooie nieuwe dingen voor mij. Foto's zijn iets minder vandaag, grrrrr stond teveel wind, maarjah jullie zien ze morgen wel. Gr stefan

Net thuis ben voor het allereerst een keertje naar zo'n show toe gegaan, Mijn broer vroeg me mee.

Deze ervaring vind ik echt tof en heb aantal gave dingen gezien.
De show van 10 uur begon lekker en had ook een toffe finale.

De 2de show ging ook lekker door maar de finale was echt vaag en ik vond hem persoonlijk veel minder dan die van de eerste.

Ook nog iemand van dit forum gesproken maar ben zijn nickname even kwijt.
Het was in ieder geval zeer gezellig en ik ga volgend jaar waarschijnlijk weer :)

Ik ga nu lekker slapen het is al aan de late kant.
Goedenacht iedereen :bye:

1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

6.gif

België terecht 1ste plek was echt super
NL 2e, kan met de post hierboven meeleven, finale was wat vreemd (vorig jaar was trouwens gruwelijk met al die salutes:D)
Duitsland 3e.

Volgens de media is het inderdaad belgie maar het maakt niet uit wie er wint want het wordt allemaal door een nederlands bedrijf bedacht en geschoten dus NL wint altijd XD

Volgens de media is het inderdaad belgie maar het maakt niet uit wie er wint want het wordt allemaal door een nederlands bedrijf bedacht en geschoten dus NL wint altijd XD

150.000 mensen kijken naar vuurwerk

150.000 mensen zijn gisteravond naar de slotdag van het 31e Internationale Vuurwerkfestival in Scheveningen geweest. De vuurwerkliefhebbers zagen het Nederlandse team zijn titel van vorig jaar aan België afstaan.
Nederland had last van harde wind, daarom werd een deel van het vuurwerk niet afgestoken. Het team eindigde als vijfde van de zes deelnemers.

Het festival is zonder problemen verlopen, zegt de organisatie. Het evenement heeft in drie dagen 225.000 bezoekers getrokken.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...nland/150_000-mensen-kijken-naar-vuurwerk.xml

En ondanks dat het inderdaad door een Nederlands bedrijf wordt geschoten is het voor de "normale" liefhebber toch wel genieten geweest. Laten we die maar in de waan laten dat het om een internationale competitie gaat, toch ? :rolleyes::rolleyes:

15/08/2010 01:19

Belgen winnen vuurwerkfestival Scheveningen

(Belga) Het Belgische team heeft de titel gepakt op het 31e Internationale Vuurwerkfestival in het Nederlandse Scheveningen, dat in totaal 225.000 vuurwerkliefhebbers lokte. Dat meldde de organisator van het driedaagse festival zaterdag.

Het Nederlandse vuurwerkteam kon zijn titel van vorig jaar niet verlengen. Het trad zaterdag als laatste van zes internationale ploegen aan, maar had last van de harde wind. Een deel van het Nederlandse vuurwerk op een ponton voor de kust van Scheveningen werd daarom niet ontstoken. De Nederlanders eindigden uiteindelijk als vijfde. Het driedaagse festival verliep volgens de organisator probleemloos. (FUL)

http://www.metrotime.be/nlnewsbelga.html?telexid=51877091

Wederom mijn complimenten voor het mooie filmateriaal en ik vond het een mooie show met een paar onwijs gave effecten erin, ik wacht vol smart op deel 2 van zaterdagavond :rolleyes:

Zitten wel wat mooie effecten bij dit jaar. Helaas het hele zooitje moeten missen. Maar gelukkig heeft een maatje die een weekendje weg was met ze chick alles voor me opgenomen.

Tot welke inch grote zijn gegaan dit jaar? Wel een hoop 5 en 6 gezien maar weet niet of er nog groter gebruikt is?

edit: toffe filmpjes stefantvs!

Ook jij bedankt happyfeet voor je leuke reactie,
Ik durf in trouwens niet tezeggen tot welke grote er is geschoten, miss dat iemand anders daar een antwoord op heeft ?

Back
Bovenaan