Bizzle
VWC lid
Geef hem een setje om in te komenlittler is niet meer zo dominant en oogt kwetsbaar
..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geef hem een setje om in te komenlittler is niet meer zo dominant en oogt kwetsbaar
Die krijgt hij nu in de schoot geworpen door het matige gooien van JoyceGeef hem een setje om in te komen
..
Bestaan die nog?Klasse 116 finish van Joyce om de set te pakken.
Vraag me niet waarom, maar hij doet me overigens denken aan de gemiddelde niet-Chineze patatzaak eigenaar
Bestaan die nog dan? Hahaha #nietchinezesnackbarKlasse 116 finish van Joyce om de set te pakken.
Vraag me niet waarom, maar hij doet me overigens denken aan de gemiddelde niet-Chineze patatzaak eigenaar.
Hoop ik juist niet, tuurlijk van Gerwen for the win, maar hoop echt op een top niveau partij!Dit zijn de beste dagen voor de liefhebbers van het darten.. de hele dag top wedstrijden te zien! Hopen dat Rydz zijn vorm van de afgelopen potten thuis laat liggen!
Ja oké vooruit, we denken er hetzelfde over!Hoop ik juist niet, tuurlijk van Gerwen for the win, maar hoop echt op een top niveau partij!