WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels is ook de Scorito poule aangemaakt. Deze vind je HIER (klik op link) en staat ook in de startpost vermeld.

Deelname kost wederom €1,99. Als er wat animo is, zal ik ook dit jaar weer voor een leuk prijsje zorgen! :handsup:

Zeker! Ik heb alleen de 20e 's avonds wat staan en dan zou ik van Gerwen missen. Iemand nog smoesjes om eronderuit te komen?!
Dat je deze wedstrijd moet zien omdat iedere wedstrijd in zn huidige vorm de laatste kan zijn op t WK...

Inmiddels is ook de Scorito poule aangemaakt. Deze vind je HIER (klik op link) en staat ook in de startpost vermeld.

Deelname kost wederom €1,99. Als er wat animo is, zal ik ook dit jaar weer voor een leuk prijsje zorgen! :handsup:
Tof ga ik volgende week eens even goed voor zitten!!

Dat je deze wedstrijd moet zien omdat iedere wedstrijd in zn huidige vorm de laatste kan zijn op t WK...

Dat is zéker zo. Belabberde vorm in 2024. Erg benieuwd naar, want bijna alle NL'ers zijn niet echt goed in vorm dit jaar. Op Wattimena wellicht na.

Ik hoop dat ik dit jaar weer iedere pot kan zijn.
Vorig jaar echt iedere wedstrijd gezien. Love the darts. Heel t jaar rond.

Raad aan om eens in je leven naar het WK in Ally Pally te gaan!

Darten volg ik niet. Zo af en toe zelf darten vind ik dan wel weer leuk. Misschien eens een dartbord voor thuis aanschaffen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan