Heb hier inderdaad hetzelfde. Kan ook niet zoeken op een subleague, want dan kom ik op dezelfde pagina.
Is het inmiddels gelukt? Anders stuur even je Scorito naam, ga ik je uitnodigen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb hier inderdaad hetzelfde. Kan ook niet zoeken op een subleague, want dan kom ik op dezelfde pagina.
Ik zit erbij! Ik ben zo’n jaarlijkse WK klant dus veel verstand ervan heb ik niet..
Herkenbaar...ik twijfel al de hele tijd maar ik denk dat ik het maar gewoon laat zo als t nu staat..Vind het maar lastig. Team staat nu aardig, misschien nog wat schuiven bij de E en F spelers.
Ja daar zit ik inderdaad nu nog mee. Maar het zijn er best wat die meteen tegen een topper moeten.Ik heb er vandaag nog gewijzigd. Het heeft niet veel nut als je speler van ronde 1 in ronde 2 al tegen een topper moet
Die is heel.mooi ja en ook die van aspinalJa wat een slecht nummer is dat zeg haha
Maar dat maakt het ook wel weer leuk natuurlijk
Voor mij is er 1 opkomst nummer waar ik “kippenvel” van krijg en dat is van Joe Cullen / Oases - dont look back in anger