WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit erbij! Ik ben zo’n jaarlijkse WK klant dus veel verstand ervan heb ik niet..

Het is vooral een kwestie van geluk natuurlijk ook. Hoe goed mensen ook in vorm zijn, het WK is iets speciaals. Altijd verrassingen! Wie had gedacht dat Scott Williams vorig jaar tot de halve finale zou komen... dat is het mooie! :D

Ja, denk eraan iedereen om de scores in te vullen. Morgen gaan we alweer beginnen! Ik zie dat er nog 2 leden zijn die moeten invullen, wees op tijd Mike en Desiree!

Zo, mijn team staat ook. Ik ben benieuwd. Mijn naam in scorito is trouwens, Snelle-Jelle.
Succes allemaal!

Vind het maar lastig. Team staat nu aardig, misschien nog wat schuiven bij de E en F spelers.

Vind het maar lastig. Team staat nu aardig, misschien nog wat schuiven bij de E en F spelers.
Herkenbaar...ik twijfel al de hele tijd maar ik denk dat ik het maar gewoon laat zo als t nu staat..
Tis en blijft tenslotte t WK waar altijd weer dingen gebeuren die niemand verwacht had.

Ik heb er vandaag nog gewijzigd. Het heeft niet veel nut als je speler van ronde 1 in ronde 2 al tegen een topper moet

Uiteindelijk weet je het toch niet :D Succes met de Scorito en vooral veel kijkplezier.
Nog een paar mooie unibetjes uitzoeken en dan kunnen we beginnen!

De meeste sporten heb ik wel verstand van.. echter wint met pooltjes altijd degene met het minste verstand en juist dat geeft mij toch echt wel even hoop! Ik kijk nagenoeg alle sporten maar het darten enkel in december!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan