WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervelende speler vind ik die Razma, heb er niks mee. Dit gaat Smith lukken, die heeft van mij zoiezo de maximale gunfactor. Prima, nuchtere kerel. Net als Veenstra, ook z'n mooie nuchtere Nederlander.

Hij was inderdaad goed irritant bezig... Smith moet nog wel ff wat tandjes beter wil hij ver komen...
Geen schim van wat hij vorig jaar was

Prima avond gezien vanavond, Littler blijft verbazen met zijn niveau, van Gerwen ouderwets goed, jammer van Veenstra, sympathieke gast!

Smith gewonnen, niks bijzonders nog van hem. Hopelijk komt ie er snel wat beter in. In vorm echt een genot om naar te kijken!

Echt wel zonde dat je dit gewoon moet missen. Is het mij niet waard om een abonnement voor te nemen, moet gewoon weer vrij te zien zijn.

Echt wel zonde dat je dit gewoon moet missen. Is het mij niet waard om een abonnement voor te nemen, moet gewoon weer vrij te zien zijn.

Tsja, met een beetje geluk gaat Viaplay failliet komend jaar en kan RTL7 een gooi doen naar de rechten:D

Ik snap dat je er geen abonnement voor af wil sluiten, wilde ik ook niet. Ik zit bij KPN en daar is een aanbieding voor E8,99 pm, maar wel dagelijks opzegbaar. Ik heb het De eerste dag van het WK afgesloten en kan het dus 3 januari weer opzeggen, dan krijg ik het geld voor de rest van het abonnement gewoon terug. Op deze manier vond ik het nog de moeite waard voor een paar euro. Verder helemaal eens dat het gewoon weer op het vrije net zou moeten komen

Toch blijf ik het jammer vinden dat MvG niet die twee 9-darters achter elkaar heeft gegooid. Sprong van mijn stoel af toen hij de laatste pijl miste. Moet je nagaan hoe erg ik los zou gaan als hij wel die twee 9-darters achter elkaar had gegooid.

Dolan niet bezweken onder de druk. Heel erg knap, ben blij dat Price naar huis is.
Wat een partij vanmiddag van Ross Smith teven Chris Dobey. Echt bizar hoe de eerste 4 legs eruit zagen.

Wat een niveau vandaag bij het darten zeg. Vanmiddag een bizarre partij gezien tussen Dobey en Smith, vanavond Price eruit en nu Humphries op randje uitschakeling... wat een WK wordt dit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan