WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoog niveau zo na de onderbreking van de kerst zeg. Lekker weer hoor, elke dag darts kijken!

Het valt mij op dat Cross elke keer als hij richting de dubbel gaat ff pauze neemt en zijn hand ofzo afgeeft. Haalt je dit niet enorm uit de flow? Lijkt mij veel fijner om die pijl direct er achteraan te gooien.

Laatst bewerkt:
Hij heeft dat trekje altijd al gehad, z’n hand afvegen aan z’n broek. Hij oogt ook altijd erg onzeker vind ik. Maar doet het toch al jaren alleraardigst.

Hij heeft dat trekje altijd al gehad, z’n hand afvegen aan z’n broek. Hij oogt ook altijd erg onzeker vind ik. Maar doet het toch al jaren alleraardigst.

Gek gezicht inderdaad, je zou denken onzekerheid, ook die blik altijd, maar vaak als ie juist dat handje even afveegt gooit 'ie hem. Ijzersterk op de dubbels altijd.

Zoooo irritant dat geveeg en gestap van Cross. Verschrikkelijke vent haha. Kan er niet naar kijken brrrr!

Vervelende speler vind ik die Razma, heb er niks mee. Dit gaat Smith lukken, die heeft van mij zoiezo de maximale gunfactor. Prima, nuchtere kerel. Net als Veenstra, ook z'n mooie nuchtere Nederlander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan