Witte Tentenverhuur Eemnes

Ik ben vandaag even bij Witte Tenten op bezoek geweest :) De showroom is er helemaal klaar voor en ziet er weer prachtig uit! Een ruime opzet waar goed over na is gedacht. Een balie voor het bestellen met alle dummies, een andere balie puur voor het afrekenen, een patatkraam met gratis patat en loempias, en een leuk ingerichte tent. Ik heb wat foto's gemaakt van de showroom:

24ccl03.jpg

2qlygeu.jpg

sb4sw5.jpg

Verder heeft Witte Tenten een aantal acties die zeer de moeite waard zijn. Deze acties gelden op gezette tijden, tijdens de losse verkoop. Print de bon thuis uit.

Amazon - 1 + 1 gratis! Geldig op 29 december tussen 07.00 en 12.00 uur

Gratis Kleurentoppertje bij aankoop van een Missionary cakebox! Geldig op 29 december tussen 07.00 en 22.00 uur

50% korting op Vet, Vetter, Vetst! Geldig op 30 december tussen 07.00 en 12.00 uur

Gratis Amazon bij aankoop van een Down Under cakebox! Geldig op 30 december tussen 07.00 en 22.00 uur

20% korting op de Forbidden Love cakeboxen! Geldig op 31 december tussen 07.00 en 12.00 uur

Gratis Luchtgeweld bij aankoop van een Familieplezier vuurwerkpakket! Geldig op 31 december tussen 07.00 en 17.00 uur

Ziet er weer erg sfeervol uit!
Ik denk dat ik maar wat Amazon's langs haal, ligt gelukkig op de route :)

Wel jammer dat de broodjes worst uit het assortiment zijn :wink:

Troost je: die zijn er ook nog :p Dit jaar is de patat er bij gekomen! Oma heeft nu met haar snacks een heuse patatkraam op wielen, en niet meer dat marktkraampje. Ze verkoopt zelfs frisdrank voor een zacht prijsje, maar de warme snacks zijn gratis.

IMG_0074.jpg

Vanmorgen nog even langs geweest. Bedacht me dat ik na het succes van de Down Under vorig jaar nog helemaal niks van Marijn in de collectie had. Had al gezien dat vandaag tussen 07:00 en 12:00 uur alle Forbidden Love cakes met 20% korting werden verkocht. Heb dus nog even de Cross, Brute (wat een grote zware bak!), Down Under en Amazon meegenomen met deze leuke korting! Zag er leuk en sfeervol uit daar!

WelkomVuurwerk verkoop start binnenkort
De vuurwerk voorverkoop bij Witte Vuurwerk start binnenkort weer. U kunt dan via onze webwinkel uw favoriete vuurwerk weer online bij ons bestellen.

Op dit moment zijn wij druk bezig om het assortiment online te zetten.

Graag tot binnenkort!

Witte Vuurwerk - Eemnes

http://marijnvuurwerkwinkel.nl/

Elk jaar weer een feestje om daar heen te gaan. De winkel heeft ontzettend veel sfeer, echt een leuke winkel om naar toe te gaan. Tot over een paar weekjes.

Poeh, de prijzen zijn helaas wel een stuk hoger dan die hier op het forum in de producttopics werden aangegeven. Charging Horn bijvoorbeeld 74,50 in plaats van 56,50.
Wordt mij iets te gortig.

Laatst bewerkt:
Poeh, de prijzen zijn helaas wel een stuk hoger dan die hier op het forum in de producttopics werden aangegeven. Charging Horn bijvoorbeeld 74,50 in plaats van 56,50.
Wordt mij iets te gortig.

Poeh, viel mij ook op. Prijzen zijn stuk hoger dan bij andere dealers. Waar ook nog freakkorting af gaat. Wordt geen Eemnes zo dit jaar.

Ik ben vanmiddag ook weer even langs geweest. Topdrukte van jewelste maar alles wordt in goed banen geleid.Het is echt een feest als je hier je vuurwerk gaat halen. In een bizar grote tent, die bijzonder feestelijk is aangekleed en natuurlijk het snack hoekje waar van alles gratis te krijgen is.

Was overal erg druk en de winkeliers waren daarover zeer te spreken. Dat gaf me best een heel goed gevoel.:wink: On Topic maar weer.

De webshop van Witten Tenten is weer geopend :)

https://witte-vuurwerk.ccvshop.nl/

Ik zie een mix van het huismerk, Katan, Lesli en Cafferata.
Prijzen vind ik in het algemeen fors. De aanbiedingen zitten wel wat leuke dingetjes tussen.

Inderdaad bijzondere samenstelling! Wat wel leuk is, is dat je hier ook in de losse verkoop gratis vuurwerk krijgt. Bijvoorbeeld vanaf 150 euro krijg je de cake box 2 t.w.v. 66 euro gratis.

Ik ben vandaag even langs geweest om bij te praten en wat foto's te maken :)

De tent/showroom wordt elk jaar groter. En elk jaar sfeervoller! Dit jaar is er wat extra decoratie en is de "eethoek" nog groter geworden. Witte Vuurwerk zet sinds een paar jaar voornamelijk in op de losse verkoop. Voorverkoop is zeker mogelijk via de site, maar in de losse verkoop krijg je meer gratis en zijn er scherpere acties. Nadeel is wel dat met de losse verkoop bepaalde dingen uitverkocht kunnen raken.
Oma heeft een aparte tent gekregen waar men gratis een broodje worst, loempia of huisgemaakte kippendij kan krijgen. Goedkope drankjes zijn er ook! Het aankopen van vuurwerk is hier echt een totale belevenis geworden :) De winkel zal met de verkoopdagen altijd gezellig druk zijn, zelfs tot 23 uur 's avonds.

25z6kcj.jpg

1zlprfq.jpg

suxefo.jpg

2r62l1t.jpg

6qw4cl.jpg

nybwn8.jpg

Dat ziet er weer geweldig uit en kan niet wachten om er weer te zijn. Niet normaal ook hoe groot die eethoek is haha.

Dat ziet er weer geweldig uit en kan niet wachten om er weer te zijn. Niet normaal ook hoe groot die eethoek is haha.

Ik ben er vorig jaar geweest, toen ik mijn prijs mocht ophalen.
Erg leuke en bijzondere sfeer.
Ik kreeg het idee dat in de Vergisweg liep.

Leuke mensen met passie voor hun bedrijf.
Ooit kom ik er weer buurten.

Enne bedankt nogmaals VWC en Witte Tenten!

Back
Bovenaan