Wipe Out [Uitloop]

Zit er in de compound versie nou 1,5 kilo of 1 kilo kruit? Volgens intratuin bevat deze namelijk 1 kilo.

De zwakste compound van China Red die ik heb gezien.
Slappe burst en kleine boeketjes.
Ik kon dus geen verbetering ontdekken.
De cakebox die ik 2 jaar geleden hiervan had presteerde ook matig, maar beter dan deze compound.
Maar goed, ik heb er maar eentje gezien.

Kreeg deze vandaag aangeboden ipv de Hakuna Matata die niet leverbaar was, ben blij dat ik daar niet mee akkoord ben gegaan. Wel grappig dat ze twee minuten later de winkel inkwamen met de hakuna matata :D

Gister ook geschoten,voor de prijs van 59 euro vond ik het zeker geen slechte compound.
Indien volgend jaar weer te koop,haal ik er 2.

Denk dat dit een prima box is voor 's avonds. Na 12en zou ik hem niet doen. Ondanks de wind kwamen de effecten nog wel aardig uit de verf. Opvallend is dat deel 2 beter presteerde dan deel 1:

Dit jaar ook geschoten. Prijs/kwaliteit is oke, maar voor een paar tientjes extra heb je leuker spul. Leuk voor in de vooravond, maar volgend jaar laat ik hem staan om het budget anders te besteden voor wat zwaarders.

Vrij slappe compound. Lange pauze ook erin. Niet veel bijzonders dus, maar daar is de prijs dan ook weer naar.

Back
Bovenaan