Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Artikelnummer:CR 5572 Artikelnaam:Wipe Out Bruto Gewicht:... Netto Kruitgewicht:1570 gram Aantal Schoten:130 schots Effectomschrijving: Tijdsduur: Stijghoogte: Richtprijs:€ 69.50 in de voorverkoop
Wel vreemd dat aantal grammen. Zie wel erg veel verschillende getallen voorbij komen. In de Folder staat er 4x500 gram. Wat dus 2000 totaal zou moeten zijn. Op de afbeelding in de folder staat er 985 gram op de doos. En hierboven zie ik ook weer andere dingen voorbij komen.. Iemand die weet hoe het zit?
Ik ben ook erg benieuwd naar deze cake. Ik wilde deze eigenlijk al bestellen maar ik twijfel nu behoorlijk. Het productie filmpje ziet er op zich wel leuk uit maar ik ben echt bang dat deze cake enorm tegenvalt.
Ik hoop dat deze nog ergens wordt geschoten op een demo.
Heb deze bij demo Soumsn gezien afgelopen zaterdag en t was een mooie bak met leuke uitwerkingen en burst maar denk door wind en regen dat die wat minder uit de verf kwam maar zeker geen miskoop dacht ik zo...
valt in de praktijk wel mee, zeker gezien de prijs, vulling en uiteraard zonder kooi
als je het gaat vergelijken met een ct en 24 carat is natuurlijk alles kleiner.
je moet hem vergelijken met de concurrentie in die prijs klasse en dan is ie gewoon goed