Winter

Ruben

VWC lid
Vriendelijke vrienden,

Over enkele weken mag het van mij weer zo ver zijn. De koude wind die in je gezicht snijdt. Witte sneeuwvlokken die de straat verlichten. Kerstverlichting die je energierekening verdrievoudigd. En natuurlijk de warme kop chocolademelk bij de brandende open haard.

De link met oud en nieuw word al snel gelegd bij deze weersomstandigheden, maar voordat we het weten is het zover! Kerst (http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11441), Sinterklaas... Oudjaarsavond!

Wat voelen jullie bij de winter? En wat heeft dit voor invloed op jou? Geniet jij meer van de koude winterdagen of heb je liever de zomer in je bol?

Groet,
Ruben

doe mij de winter maar!
heerlijk de sfeer het eerder donker worden!
de kachel lucht als je door de straten loopt!
nee ben blij dat het winter word!
maar de kouw vind ik nix maar ik neem het voor lief want het sfeertje maakt dat ik vaak buiten te vinden ben!
oja en niet te vergeten dat je savonds al de eerste knallen hoord:D

Winter, dat geeft mij altijd ''het'' gevoel.
De kou gaat meestal eerst nog wel, tot dat je je vingers niet meer kan bewegen...
Blijt voor mij toch altijd één van de gezelligste periodes in het jaar!

Winter vind ik zelf het mooiste seizoen van het jaar. Vooral na Sinterklaas want dan begint de kerstsfeer al. :)

Offtopic : Waarom heb ik 0 berichten? Ik heb er al 2 gepost. :bonk:

Berichten in dit gedeelte worden niet toegevoegd aan het totaal aantal berichten. Dit om 'posthunters' en 'spammers' te voorkomen.

Maar dat mag de pret niet drukken toch?

dat zou heel goed te maken kunnen hebben met dat posthunters enzo gedrag:p
als het niks oplevert:bonk:

maargoed ik ben echt een wintermens.
in de winter ben ik over het algemeen op mijn best.
die bloedhitte geef ik niks om. de zon?? ja is leuk maar meer ook niet.
nee kou en vorst dat is mijn topklimaat.

nu is het dan weer bijna eind september en beginnen de laatste 3 maanden van het jaar, ''de donkere dagen voor kerst''.
lekker naar het tuincentrum volgende maand, kerst(ik noem het liever winter)verlichting kopen en aansluiten om alvast in de sfeer te komen, ik luister alvast een kerst mp3tje, kaarsjes gaan weer aan s,avonds.:)

je gaat in het donker naar je werk en komt weer in het donker thuis, mist hangt boven de velden, jaja de gezellige tijd komt er weer aan.
lootjes trekken, surprise maken en kado,s kopen, het heerlijk avondje is gekomen. vervolgens dag later de vuurwerkbestellijsten invullen en afrekenen
dan ga ik zo langzamerhand naar de kerst toeleven.
komt lekker uit dit jaar allemaal, 1e kerstdag is op een vrijdag dus betekend weer een extra dag vrij in december.
die maandag daarop begin je al uit te kijken naar dinsdag(DE EERSTE VERKOOP/OPHAALDAG!!!!!!!!!!!:bonk::D.
paar daagjes later hoppa OUD EN NIEUW!!!.
daarna toch wel een zwart gat maar daar klim ik meestal wel uit met mijn andere hobby,s. je gaat weer sparen en vuurwerkplannen maken voor het einde van het jaar.
dan begint het langzamerhand weer steeds langer licht te worden buiten, je vind het niet erg want de zomer is in aantocht, na die zomer komt er altijd weer een WINTER!!!:D

fijne winter toegewenst aan allen:)

Ik moet zeggen ik ben blij als het winter word maar ik ben ook blij als het weer zomer word!(ik heb dus ook niks te klagen:D) Maar de winter geeft toch altijd wel een appart gevoel! Ik hoop ook elke winter op een weekje gaos! Dus lekker veel sneeuw en dat het dan HEEL koud! Heerlijk!
Natuurlijk is de winter ook leuk omdat allemaal activiteiten in plaats vinden!(die hoef ik jullie toch niet meer te vertellen he!?)
Dus laat die kou maar komen!

Ik heb nu wel genoeg zomer gehad. Ik zit zelfs op teletekst te kijken of het al wat kouder word, maar jammer genoeg is het daar nu te vroeg voor.:sad:

Het begint nu al best vroeg donker te worden, dat haalt bij mij de kriebels wel weer omhoog. Zit nu al abnormaal veel aan oud en nieuw te denken, en zit nu al veel in de sfeer topics te kijken.

Als het winter word, dan zijn de kriebels echt heel erg! Lekker bij de openhaard zitten met warme choco-melk, naar buiten te kijken of je een vuurpijl de lucht in ziet jagen. De kerst verlichtingen doen het bij mij ook altijd goed :thumbsup:

S'avonds lig ik in me bed, met het raam open ( Tsjaa koud..:rolleyes:) , naar knallen te luisteren.

Ik hoop dat het dit jaar net zo koud word als vorig jaar, alleen in december wil ik wel veel sneeuw hebben! ( Als het maar op oudjaarsdag weer weg is:D)

Laatst bewerkt:
Ik teken weer voor een winter die we afgelopen jaar hebben gehad, er is toch niks mooiers als schaatsen op de Nederlandse polders :D

CD851019457AA2547DFFAD2DCF00EFF7-schaatsen-in-de-polder.jpg

De afgelopen winter was geweldig :D
Heerlijk koud, frisjes, ik genoot er echt van,
geen stress, rust en gewoon altijd een goeie bui.
En schijnbaar straalde het er bij mij ook af want afgelopen kerst was:
de eerste echte liefde :D
Gezellig bij elkaar op schoot zitten,
knus tegen elkaar aan... Zodat je beiden lekker warm word.

En dan lekker door de straten heen lopen, samen, genieten van de kerst verlichting, en het heerlijke sfeertje in de sneeuw.
Zo zou het altijd moeten zijn :)

Ik heb genoeg zomer gehad, het word weer tijd voor de kou, en het gevecht om warm te blijven. Toch helpt het weer er nu nog niet echt aan mee, maar ik heb er een goed gevoel over, dit jaar.

Laatst bewerkt:
Ergens lijkt het me ook wel chill om voor 1 keer zulk weer als vandaag te hebben op 31 december. Kan niet beter toch. Droog, zonnetje, je klauwen vriezen er niet af, klein windje. :p

Ik ben 110% winter,ik vind de zomer niks.
Ik teken ook voor de winter van afgelopen jaar,de mooiste uit mijn 17 jarige leven ^_^
Vorig jaar met het meisje naar de winterefteling gegaan,we gingen eerst wat eten kwamen we buiten ALLES wit :D
En ook nog eens een gunstige bijkomstigheid,als het nou vriest,kan het ook niet regenen toch? althans normaal gesproken :)
groetjes

Ik ben van de zomer :D Lekker waterscooteren :D alleen hebben we mooi weer haast nooit in Nederland. Dus als de zon een paar dagen heeft geschenen geef mij dat maar de winter met veel ijs en bedekte weilanden.
Als de kou begint op te dagen .. wordt ik al warm van de gedachte van de 31 :D
Super :D

Back
Bovenaan