Winter!

Nou Ruben, nu overtref ik je wel...Heb van morgen al geschaatst :D

2mws46.jpg

2u6dan9.jpg

141126f.jpg

Hier is het ook weer gaan sneeuwen en dan ook niet een beetje, nee, keihard. We vieren vanavond bij Fam. Sintertklaas, zo'n 25 min. verderop. Mn pa twijfelt of hij wil gaan rijden want de wegen zijn echt heel slecht hierzo. En ze geven ijzel af, tja, kom dan maar eens terug in het donker :shocked:

Maargoed, het mag sneeuwen tot de laatste week van December. Daarna niet meer !

Ik zal zo eens kijken of ik een fototje kan maken van al deze prachtige sneeuw :P

Mijn beide auto's zijn onherkenbaar geworden :| Zo veel ligt er.

Ramp die sneeuw vandaag. Sinterklaas gaat niet door hier. Heb een broer 2 uur verderop wonen. maar voor de rest wel een mooie sfeer.

Belachelijke hoeveelheden sneeuw gehad vandaag hier in het zuidwesten. Nu inmiddels ruim 1 graad in de plus, lichte dooi dus. Toch 15-20cm van het witte goud binnen gekregen! Heerlijk gewandeld en prachtige plaatjes gezien. Mooi om te zien hoe de vorst met geweld het land uit wordt gedirigeerd. Overigens al enkele malen forse klappen gehoord vanavond, blijkbaar heeft de sneeuw een positief effect op de kruitkoorts :wink:.

Hier ligt ook een erg dik pak.
Ben niet zo heel goed in schatten, maar tussen de 5 en 10 centimeter.

Ik liep zojuist de straat in, nog geen bandensporen of voetsporen. Meteen maar even een foto geschoten:cool:

9655187.d6ef489c.1024.jpg

Ik trek me antwoord terug!!!!

Vandaag tot nu toe al 15 cm gevallen ongeveer :S
Dat betekend dat de vakantie slecht begint:p

Gr Wouter

25-40 Cm op plekken waar niemand heeft gelopen,
Had helaas al Dinsdag vakantie hahaha:p

beter is het wel weg op Oudjaarsdag

Ook hier vanmorgen een belachelijke sneeuwdump gehad. 15cm gemiddeld, op sommige plekken (gras ed) zelfs bijna 20cm....Wel droog nu en af en toe zon. Wat kan de winter toch mooi zijn :D.

Iedere dag veel extra reistijd door die sneeuw. Erg vervelend.

Desondanks vind ik het prachtig: áls het sneeuwt dan laat het ook maar met bakken komen, en lang liggen.

Vandaag is het overigens officieel winter schiet me net te binnen!:p Alleen is de winter er dit jaar wel erg vroeg bij!

Van mij mag het tot en met de kerst wel zo doorgaan en daarna een flinke dooi. Zodat we met oud en nieuw geen last van sneeuw hebben:)

Back
Bovenaan