Winter!

Ik volg dit topic nu pas mischien dat david mij wat kan vertellen over de verwachtingen voor de dag ? dankje

De verwachtingen voor 31 December zijn op zijn vroegst 14 dagen van te voren te voorspellen.. maar het weer is erg verradelijk. Pas 1 dag van te voren weet je het vrij zeker. :)

Heb net met de buurjongens onze oude fietsen gepakt en slippen maar ! :bonk: Ben maar 1 keer onderuit gegaan, in tegenstelling tot de buurjongens :D

De straat is echt spiegelglad door de auto's en al ons geslip. Ben benieuwd of er nog ongelukken komen, er gleden al aardig wat auto's weg.

Bijna op me plaat gegaan vandaag op de fiets, het begint hier alweer in ijs te veranderen. Nee ik heb het niet zo op sneeuw :p. Een weekje is goed maar niet meer zoals vorig jaar ik werd er echt ziek van opgevenmoment.

Donderdag zal hier weer een flink pak sneeuw vallen en vanavond en vanacht heerlijk vriezen.

En over een groot uurtje is het alweer de 1e van December :D

Vanavond een eind moeten fietsen. Het vriest goed en er stond een beste wind. Gevoelstempratuur ligt nog een stuk lager dan wat het eingelijk is. Hoewel het niet zo lekker is als een late avondzon en een desperados op het strand van Wijk aan Zee vinid ik het allemaal toch wel geweldig die witte landschappen en rood- wit geklede mannen... O wacht, dat was de Kerstman nog niet..?

Echt moeilijk koud buiten vandaag hoor! We waren nog even wat vuurwerk afsteken maar de sneeuw dempt punt 1 alle knallen en dat is natuurlijk minder maar het was ook echt heel koud op de terugweg!

vroeg donker, gezellige sneeuw maar de kou:(
geef mij toch liever maar warm weer :wink: Voor de rest vind ik het echt gezellig!

Vandaag weer zo'n koude dag! Fietsen is echt geen pretje hoewel het nu "warmer" aanvoelde als van de week. Winter is echt goed aanwezig in Nederland, na het weekend word het minder, maar ook om en rond het vriespunt.

Hier heeft het vanaf vanochtend stevig gesneeuwd. Er ligt bijna overal wel meer dan 10 cm. Hopelijk gaat het niet te snel weg, al was het wel irritant met fietsen.
Foto:

Ook wat foto's geschoten...:)

img1333t.jpg

img1343gx.jpg

img1355r.jpg

img1358v.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
hier ligt een centimeter of 4/5 maar ik las net op internet dat ze weer nieuwe sneeuw verwachten vandaag

Back
Bovenaan