Winter!

Later dinsdag tot en met donderdag praat men wel anders over dit winterweer. Dan wordt het snijdend koud met nog lagere temperauren en een flink aantrekkend O/NO wind, 4-5 Bft, die gaat overal doorheen...kijken of iedereen dan nog zo positief is...:D

Later dinsdag tot en met donderdag praat men wel anders over dit winterweer. Dan wordt het snijdend koud met nog lagere temperauren en een flink aantrekkend O/NO wind, 4-5 Bft, die gaat overal doorheen...kijken of iedereen dan nog zo positief is...:D

-20, komt die nog uit nu door de sneeuwlaaG?

vwr3ba.jpg

hier helemaal in het westen (bergen op zoom) moet het nog beginnen maar als ik de foto's zie gaat het heel mooi worden hier

Jeej SniperX

Daar ligt al een flinke berg,
hier is het inmiddels ook zachtjes begonnen te sneeuw ( Noord-Holland )

Hier is de winter ook begonnen, het is net een uur aan het sneeuwen. Was al behoorlijk stuk drukker op de weg, en het blijft voor het verkeer toch erg vervelend die sneeuw.

eindelijk denkt torrr :D

Heb net met de buurjongens onze oude fietsen gepakt en slippen maar ! :bonk: Ben maar 1 keer onderuit gegaan, in tegenstelling tot de buurjongens :D

Hier ligt toch wel genoeg om lekkere sneeuwballen te maken:D Maar te weinig denk ik voor een sneeuwpop xD Maar wel lekker:D Jammer genoeg ist alweer voorbij, volgens mij. Maar goed, sfeer is heerlijk:D

-20, komt die nog uit nu door de sneeuwlaaG?

Nee, het wordt waarschijnlijk transportkou die vanuit west Rusland aangevoerd zal worden. In Moskou is het eindelijk gaan vriezen en meteen -17 graden!. Die lucht komt hierheen maar warmt wel wat op. Vooral lagere dagmaxima, voor echte kou 's nachts moet je een flink pak verse sneeuw hebben, erg droge lucht daarna en opklaringen 's nachts met windstil weer....dan meet je de laagste minima.
Nu is -10 of -12 best mogelijk hoor de komende nachten (niet komende nacht) want deze sneeuwval en de sneeuwval ten oosten van ons is erg gunstig voor flinke afkoeling. Nu maar hopen dat de bodemwarmte en verdamping niet alle sneeuw doet verdwijnen, er ligt immers maar een dun laagje...de komende dagen worden wel koud maar hoe koud? We zullen afwachten.... :)

Back
Bovenaan