WINNAARS [Prijsvraag 2013] Dutch Fireworks uit Tiel

Ook meegedaan, dat degene die het het hards nodig heeft mogen winnen.:D
En bedankt voor dit prachtige prijzen pakket Dutch Fireworks.:bye:

Is geregeld zo, weer een goed aantal inzendingen gehad.

Precieze aantal is nog steeds niet geraden dus pak je kans als je nog niet mee hebt gedaan!

Bedankt voor deze actie. Ik heb zojuist mijn inzending verstuurd.
Met name de laatste vraag vond ik leuk om over na te denken ;)

Bedankt voor al jullie inzendingen! De prijsvraag is bij deze afgelopen, de winnaars zullen binnen enkele dagen bekend worden gemaakt en dan zal het topic ook weer open gaan!

En de winnaars zijn bekend! Er waren zeer veel juiste inzendingen, maar de benaderingsvraag was natuurlijk doorslaggevend. Het juist aantal is niet geraden dus hebben de mensen gewonnen die het dichtst bij het juiste antwoord zaten.

1e prijs: gewonnen door getiem
2e prijs: gewonnen door joost01
3e prijs: gewonnen door Guusvw1

Van harte gefeliciteerd met het gewonnen vuurwerk, maak er een mooie show mee!

En de juiste antwoorden nog even:

1. 5 jaar
2. Aansteekfakkel
3. Knal Veilig Safety Kit
4. Flower Fantasy
5. Intens
6. Rocking Fire
7. Shanghai / Valencia / Stars over Paris
8. Crossfire
9. The Cube
10. Huge
11. 24.000

Damn, daar gaat mijn pseudo wetenschappelijke benadering. Volgende keer maar klap op het water doen. Congrats winnaars ;)

Laatst bewerkt:
Bij deze willen wij iedereen die mee heeft gedaan hartelijk bedanken. Ruim 100 leden hebben meegedaan aan deze prijsvraag. Voor degene die de prijzen hebben gewonnen, graag tot de 28e, 30e of 31e om je prijs af te komen halen.

Bij deze maken wij graag gebruik om iedereen een fijne kerst toe te wensen en een ongelooflijk spetterend 2014!

www.dutch-fireworks.nl
www.singleshot.nl

Bob1

Bedankt! Heb ik ook een keer een prijsvraag gewonnen! :D Had bij de laatste 25000 gegokt, kwam in de buurt dus :)

Back
Bovenaan