[WINNAARS] Countdown naar een Crack Attack van China Red!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de valreep ook maar even meedingen naar die Crack Attack. Twee weken geleden was het nog 35 graden, maar van mij mag de kou komen. Kerstboom, oliebollen, Top 2000 en natuurlijk een muurtje vuurwerk. Ik heb er zin an! Het is me even niet duidelijk of spaties ook meetellen, dus ik plak er nog een zinnetje achteraan. Succes allemaal!

Geweldige actie om weer in de stemming te komen. Moet bekennen dat ik nog niet eerder producten van China Red heb geschoten. Zou tof zijn als daar met het winnen van een Crack Attack verandering in zou kunnen komen. Heb al een projectje in gedachten waar deze bak niet in zou misstaan. Dusss....

Nog een paar uurtjes en dan zit de eerste winactie van het nieuwe vuurwerkseizoen er al weer op! Wil je nog kans maken op deze nieuwe rammer van China Red reageer dan nog snel in één of meerdere countdown topics om met zijn allen af te tellen naar de mooiste dag van het jaar.

Alle countdown topics vind je HIER

Hé coole winactie! :handsup:
En wat een gave crackling heeft deze cake! Die zou mooi in mijn collectie staan :p

Ben nog wel op zoek naar dergelijke crackling waaiers. Ik dacht eerst aan een Crackling Chry 2.0, maar als ik dan dit zie.... :holland:

Die zal zsm bekend worden gemaakt. We wachten op reactie van CR, maar zoals begrijpelijk zijn die nu ontzettend druk. Zodra wij wat horen zal het direct hier komen te staan.

JIIIIIIHAAAAAA

WOOOOOOEEEEEHOOOEEEEE

JAAAAAAAAA!!!!

Ik ben er echt super blij mee :)
Had stiekem al zitten fantaseren en hem een eventueel plekje gegeven in mijn show :bonk:
En nu gaat hij daar dus ook komen, heel erg bedankt China Red en VWC!

Hier ga ik een mooi finale project van maken in combi met de Evobomber en Transbomber en de losse transbomber cakes 3 en 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan