[WINNAARS BEKEND] Evolution Fireworks

Super gaaf dit!!! Ik wil evolution fireworks enorm bedanken!! Dit jaar niet zoveel geld voor vuurwerk ivm de geboorte van mijn dochter maar dit maakt alles goed echt fantastisch hartelijk dank!

Super gaaf dit!!! Ik wil evolution fireworks enorm bedanken!! Dit jaar niet zoveel geld voor vuurwerk ivm de geboorte van mijn dochter maar dit maakt alles goed echt fantastisch hartelijk dank!

Dubbel gefeliciteerd dan! De collectie zal nu toch behoorlijk zijn. Mocht je vrouw het niet eens zijn met de hoeveelheid vuurwerk, houd ik me aanbevolen :)

Jammer, zat er toch redelijk naast met mijn 220 karton! Winnaars gefeliciteerd! Wat een geweldige prijzen pfoe

Gefeliciteerd winnaars!

Had ik de laatste vraag toch verkeerd gelezen in de haast waarmee ik hem invulde. Dacht totaal aantal karton van alle producten :(

Ik wil bij deze de drie winnaars hartelijk feliciteren.
Het was naar wat ik begreep een zeer succesvolle actie en volgens ons voor herhaling vatbaar.
Ik dank bij deze ook de crew voor de inzet.

Verder zal ik z.s.m. contact opnemen met de winnaars over het afhalen van de prijzen.

gr
Team Evolution.

ALle antwoorden goed en met 133 een keurige middenmoot...

Top actie! De 29e ben ik er in ieder geval om mijn bestelling bij Orthen op te halen!

Ai bij de eerste vraag al gelijk de mist in, ik had de 3 knalcakes meegerekend.
Winnaars gefeliciteerd:bye:

Back
Bovenaan