[WINNAARS BEKEND] Evolution Fireworks

ook ingevuld en verstuurd. dit is zo'n actie waar je gewoon wel aan mee moet doen! echt een heeel erg dikke prijzenpot! waarvoor uiteraard bedankt!

ben ook wel een beetje huiverig om te winnen eigenlijk. als ik win, zit ik straks tegen een berg vuurwerk aan te kijken die nooit meer op komt! :P maar goed, hoe meer hoe beter!

Ook meegedaan aan deze prachtige prijsvraag. Als je hier toch niet even de moeite voor neemt ben je niet helemaal lekker. Wat een prijzenpot zeg!

Evolution en Vwc, hartelijk dank voor het mogelijk maken van deze prijsvraag.

Ook ingevuld.

Normaal ben ik niet zo van de prijsvragen maar deze kon ik niet voorbij laten gaan. Erg vette actie!!

En een dank je wel naar Evolution Fireworks en VWC dat ze deze prijzen ter beschikking hebben gesteld.

Ik heb alle inzendingen tot nu toe een bevestiging gestuurd.
Geen bevestiging ontvangen, maar wel je antwoorden ingestuurd? Laat het mij even weten!

Geweldige prijsvraag, top van Evolution Fireworks om 3 liefhebbers gelukkig te maken!:applause:

Uiteraard wil ook ik best wat extra kilometers maken voor zo'n prijs. Met de auto, trein of taxi, al moet ik het met een kruiwagen komen ophalen!

Leuke prijsvraag. Nooit mee gedaan met enige prijsvraag op VWC maar moet ook maar eens mee gaan doen;). Even verwarring zaaien...: wie zegt dat vraag 3 alleen over de Evolution lijn gaat?:p Er staat nergens dat vragen 1-3, 5-10 over alleen de Evolution lijn gaan:p

P.s.: Evolution Fireworks, bedankt voor deze mooie actie!

Ik heb alle inzendingen tot nu toe een bevestiging gestuurd.
Geen bevestiging ontvangen, maar wel je antwoorden ingestuurd? Laat het mij even weten!

Mooi prijzen zeg! Heb mijn antwoorden ook ingestuurd. Nu afwachten.
Bedankt iedereen die dit mogelijk hebben gemaakt!

Woooow, deze prijsvraag is mij even ontgaan, maar ga nog zeker een poging wagen! Sowieso super van Evolution dat ze dit mogelijk maken! :)

Edit: de vragen waren niet heel moeilijk! Alleen die laatste... ppfff...! :) Leuke vraag!

Laatst bewerkt:
Zo.. meegedaan. Onmogelijk om aan zo'n mooie collectie en een super pakket aan prijzen voorbij te gaan!

Hulde aan Evolution voor het beschikbaar stellen van de prijzen en VWC voor de organisatie!

Back
Bovenaan