[WINNAARS BEKEND] Evolution Fireworks

5. Hoeveel cakes zitten er in een karton Rainbow Twinkler? ik heb een fout ontdekt !!! want ze bedoelen hoeveel potten ervan zijn van die collectie en rainbow twinkler is een pot en kan nooit meerdere potten zijn !!! of toch niet ??

5. Hoeveel cakes zitten er in een karton Rainbow Twinkler? ik heb een fout ontdekt !!! want ze bedoelen hoeveel potten ervan zijn van die collectie en rainbow twinkler is een pot en kan nooit meerdere potten zijn !!! of toch niet ??

in een karton rainbow twinkler zit een x aantal keer die cake.
allemaal dezelfde

Hele dikke prijsvraag ! Daar ga ik me eens in verdiepen. Alvast dank aan Evolution Fireworks voor het mogelijk maken !! Tja de afstand is wel een probleem maar voor zo'n prijs gok ik er maar op.
En wat de uitslag betreft: 3e prijs is prima hoor ... :p:D

machine-gun-facebook-like-600x357.png

Heerlijk deze prijsvraag. Heerlijk deze traditie! Over de laatste vraag ga ik deze nacht dromen en morgen heb ik het antwoord!

Mooie prijsvraag inderdaad. Ik ben zelf alleen nog geen 16:frusty: Kan ik hem eventueel voor mijn vader invullen en dat hij ze gewoon ophaalt?

Er staat nergens dat je ouder dan 16 moet zijn. Bij het eventueel afhalen natuurlijk wel iemand meenemen die ouder is .... (lijkt mij)

Top deze actie! Direct meegedaan natuurlijk :)

Mooie cakes, hoop voor jullie op goede verkoop en voor mezelf op winst :devil:

Back
Bovenaan