[WINNAARS BEKEND] de Kanonslag, Capelle a/d IJssel

Jaja, ook een cake gewonnen. Altijd lekker. Zal deze ook gaan ophalen aangezien het redelijk dichtbij is.Krijgen we nog een ophaalbevestiging of iets dergelijks?

Iedereen die niet in de gelegenheid is om de prijs op te halen mag mij een sturen, ik haal het graag op :)

Jeej:cool:, een extreme salute gewonnen. Langs gaan doe ik zeker, de kanonslag en vwc ontzettend bedankt!

Alleen, hoe haal je het op? Gewoon langs gaan, forumnaam geven en zij weten genoeg? Maakt het uit wanneer je langs komt?

Hallo allemaal,

De prijs zal persoonlijk opgehaald moeten worden, van pyroboy krijg je een mail en daar zal je op moeten reageren.

Gefeliciteerd winnaars

En tot snel bij mij in de shop

Balen zeg. Met zoveel prijzen had ik gehoopt op een prijs. Helaas had ik bij vraag 8 de 35 shots cake met een voorverkoop prijs van 44,99 ipv een internetprijs van 44,95

Winnaars gefeliciteerd

Leuk om te horen dat iedereen blij is met zijn prijs.. daar doen we 't voor :)
Geniet ervan mensen.. ennuh.. plaats even een fotootje van de prijs of het ophalen :)

Toppie! Bedankt voor deze prijs! En de overige winnaars ook gefeliciteerd.

Krijgen we een bevestiging op de mail voor het afhalen?

De Kanonslag en VWC ontzettend bedankt voor de Extreme Salute.
Gelukkig niet ver van mij vandaan dus ik kom hem sowieso ophalen!

Bedankt VWC en de Kanonslag voor het organiseren van deze prijsvraag!

Ik ben natuurlijk heel erg blij met mijn Extreme Salute en kom hem zeker ophalen! tot de 29 of 30ste!

Zooo gaaf zeg! Leuk kerstcadeautje :D Daar zijn we erg blij mee. VWC en de Kanonslag bedankt voor het mogelijk maken!

Back
Bovenaan