[WINNAARS BEKEND] de Kanonslag, Capelle a/d IJssel

Aah shit man, had alleen vraag 9 van de oude vraagstelling fout. Zie nu pas dat ik aan de herkansing mee mocht doen, maar had een aantal dagen geen internettoegang.:cry:

Ach, helaas. Winnaars in iedergeval gefeliciteerd!:)

Ik snap het niet. Er waren 46 correcte inzendingen ontvangen, en er zijn 50 prijzen? Ik heb net mijn mailbox gechecked en ik had de antwoorden 100% goed, maar sta toch niet in het rijtje winnaars. Wie kan het mij uitleggen?

Aah shit man, had alleen vraag 9 van de oude vraagstelling fout. Zie nu pas dat ik aan de herkansing mee mocht doen, maar had een aantal dagen geen internettoegang.:cry:

Ach, helaas. Winnaars in iedergeval gefeliciteerd!:)

Maar vraag 9 is onveranderd gebleven?

Ging denk ik vooral om vraag 2, welke ik ook verkeerd beantwoord heb ;)

Ik snap het niet. Er waren 46 correcte inzendingen ontvangen, en er zijn 50 prijzen? Ik heb net mijn mailbox gechecked en ik had de antwoorden 100% goed, maar sta toch niet in het rijtje winnaars. Wie kan het mij uitleggen?

Toch iets verkeerd wellicht. Zeker als je een ontvangstbevestiging gehad hebt.

Het is niet zo dat pyroboy vals speelt o.i.d. ;)

Bewerkt: Gefeliciteerd met je prijs! :)

Laatst bewerkt:

Mijn grootse excuses.
Ik heb je inzending nogmaals opgezocht.. hij stond inderdaad op de lijst met winnaars van de 2e t/m de 50e prijs maar is om een of andere reden niet goed op het forum terecht gekomen.
Ik heb je dan ook toegevoegd en hoop dat je een beetje vergevingsgezind bent zo met de Kerst ;)

Mijn grootse excuses.
Ik heb je inzending nogmaals opgezocht.. hij stond inderdaad op de lijst met winnaars van de 2e t/m de 50e prijs maar is om een of andere reden niet goed op het forum terecht gekomen.
Ik heb je dan ook toegevoegd en hoop dat je een beetje vergevingsgezind bent zo met de Kerst ;)

Haha, geweldig! Ik dacht al, ben ik nou gek? Bedankt VWC en de Kanonslag, leuke meevaller zo! Ik ben helemaal blij :)

Vergevingsgezind ben ik zeker, :D

Groeten,
Leendert

Maar vraag 9 is onveranderd gebleven?

Ging denk ik vooral om vraag 2, welke ik ook verkeerd beantwoord heb ;)

Vraag 9 was;

9. Welke cake bevat volgens de website zowel ''time rain'' als ''pearls'' in de effecten?
Unukalhai.

Die is er bij de nieuwe vraagstelling uitgehaald.

De rest van de oude vragen had ik wel goed, maar ik wist dus niet dat ik de nieuwe vraagstelling over mocht doen.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu wel een probleempje, door omstandigheden kan ik hem zelf niet ophalen helaas. Iemand die naar de Kanonslag gaat en in Ridderkerk woont? 's Avonds ben ik in Ridderkerk, en dan zou ik het even bij je op kunnen halen :)

Ik rij daar dan wel langs ja. Heb alleen niet hier besteld.... Als ik gewonnen had kon ik hem wel even langsbrengen, maar die vlieger gaat niet op...

Als je hem nou uiteindelijk écht niet kan ophalen, zou ik hem verloten onder 1 van de anderen die niet hebben gewonnen. Of er zelf een prijsvraag van maken, als Vwc en de Kanonslag dit toelaten.

Zou zonde zijn om een gewonnen prijs niet op te halen.

Ps; Ik kom helaas ook niet langs Ridderkerk.

Ja dat zal ik zeker doen. Maar ik hoop het uiteraard zelf nog te kunnen bemachtigen :D
Als iemand iets weet hoor ik het graag :)

Back
Bovenaan