Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aah shit man, had alleen vraag 9 van de oude vraagstelling fout. Zie nu pas dat ik aan de herkansing mee mocht doen, maar had een aantal dagen geen internettoegang.
Ach, helaas. Winnaars in iedergeval gefeliciteerd!![]()
Ik snap het niet. Er waren 46 correcte inzendingen ontvangen, en er zijn 50 prijzen? Ik heb net mijn mailbox gechecked en ik had de antwoorden 100% goed, maar sta toch niet in het rijtje winnaars. Wie kan het mij uitleggen?
Weten jullie ook wat ik fout had? Alle winnaars gefeliciteerd!!
Ik snap het niet. Er waren 46 correcte inzendingen ontvangen, en er zijn 50 prijzen? Ik heb net mijn mailbox gechecked en ik had de antwoorden 100% goed, maar sta toch niet in het rijtje winnaars. Wie kan het mij uitleggen?
Mijn grootse excuses.
Ik heb je inzending nogmaals opgezocht.. hij stond inderdaad op de lijst met winnaars van de 2e t/m de 50e prijs maar is om een of andere reden niet goed op het forum terecht gekomen.
Ik heb je dan ook toegevoegd en hoop dat je een beetje vergevingsgezind bent zo met de Kerst![]()
Maar vraag 9 is onveranderd gebleven?
Ging denk ik vooral om vraag 2, welke ik ook verkeerd beantwoord heb![]()
Als ze er voor mij ook eentje klaarzetten kom ik hem wel langsbrengen![]()
Ja dat zal ik zeker doen. Maar ik hoop het uiteraard zelf nog te kunnen bemachtigen![]()
Als iemand iets weet hoor ik het graag![]()